Cytat Zamieszczone przez Raideur Zobacz posta
Nie ma znaczenia ile kosztuje sprzet, jak juz jeden z kolegow wczesniej napisal, kazdy moze sie zepsuc, lecz problem tkwi w tym ze jesli serwis nie daje rady go naprawic to chyba oczywiste ze powinien wymienic na nowy egzemplarz ktory jest juz bez wad.
Nie wiem czy jest jakis cywilizowany przedstawiciel canon-a w Polsce, lecz jesli istnieje cos takiego pojechalbym tamz wadliwa puszka osobiscie?
Każdy może się zepsuć, racja.
Jednak kupując np. odtwarzacz DVD za 50zł a za 400zł to spodziewasz,że który zepsuje się wcześniej?

Kupując droższy jest się raczej przygotowanym, że serwis naprawi sprzęt na gwarancji. Bo to zaufana marka.

Zrobiłbym serwisowi albo możliwie największą antyreklame, albo gdzieś zgłosił tą sprawe.

Często właśnie po to kupuję się droższe, "zaufane" produkty, z przekonaniem o ich mniejszej awaryjności, i opinii,że temu sprzętu można ufać