Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
A jaki byłby hipotetyczny motyw takiego nieuczciwego postępowania serwisu, skoro jest to naprawa na gwarancji?

Albo 1. Canon nie przewiduje żadnych napraw ani wymian kiedy klient (czyli dla Canona frajer) skarży się na niecelność i za taka naprawę nie zapłaci; albo 2. serwis bierze pieniadze za część i robociznę ale naprawy nie wykonuje i w ten sposób nieuczciwie się wzbogaca.

1 czy 2
Ani jedno ani drugie moim zdaniem. Po prostu serwis nie potrafi wykonać naprawy, bo jest niekompetentny. To akurat wiadomo bardzo dobrze. Wpisanie uwagi o wymianie modułu zamyka habakukowi usta krytyki, no bo przecież mu dali "nowy" moduł. Widać maruda, zły klient a nie wina sprzętu czy serwisu. Identyczną sytuację przerabialem wielokrotnie przy serwisowaniu drukarek, oprogramowania pisanego dla mnie a nawet w serwisie moto kiedy dealer nie potrafił naprawić usterki i by ją zatuszować stosował podobne metody. Czy to hipotetyczna sytuacja to jak opisałem akurat łatwo sprawdzić, do czego autora wątku zachęcam.