Cytat Zamieszczone przez zaix Zobacz posta
Ciekawi mnie w sumie fakt jak by zareagował sprzedawca po prawie roku od zakupu i wydania towaru. Znając nasze realia na pewno zostałbym posądzony o oszukiwanie itp.
Jeśli masz dokumentację z wizyt tego towaru w serwisach autoryzowanych, to chyba niekoniecznie

--- Kolejny post ---

Cytat Zamieszczone przez v.1958 Zobacz posta
pozwolę sobie zacytować fragment z poradnika, do którego link powyżej:
Art.8- “1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo
wymianę na nowy“
Czyli, że to klient decyduje czy chce wymianę na nowy, a nie sprzedawca, że servis.
IMO jeśli termin nie minął, żeby nie przeciągać dalej sprawy i mieć postawy do wkroczenia na drogę sądową, należałoby dokładnie opisać i udokumentować wykryte wady i zażądać od sprzedawcy wymiany na nowy, w związku z niezgodnością towaru z umową.