Nowy firmware 1.2.1 nic nie zmienia w tej materii, tak jak kulało tak dalej kuleje.
Nowy firmware 1.2.1 nic nie zmienia w tej materii, tak jak kulało tak dalej kuleje.
EOS 5D Mark III, C24-70 f/2.8L, C70-200 f/4L IS, C85 f/1.8, C430 EX II
Odebrałem sprzęt z Berlina. Zrobiłem dopiero parę strzałów-jest ciemno i jestem w domu. Nie chcę na razie pisać nic kategorycznego, po moich doświadczeniach wolę zachować dystans póki co, ale pierwsze strzały wydaję się być w końcu OK. Berlin ma bardzo drogi sprzęt, którym prawdopodobnie nie dysponuje nasz serwis-tak wynikało z mojej rozmowy z technikiem. Winny wszystkiemu był korpus-taką otrzymałem informację. Na pewno dam informację jak już pobawię się sprzętem ciut dłużej.
Ostatnio edytowane przez zaix ; 30-04-2013 o 22:51
Canon: 5d3, 24-70 , 85 1.8
póki co wstrzymuję się chyba z dalszą oceną-do dyspozycji tej nocy mam światło żarowe-i nie trafia. W menu AFMA widzę, że jest wyłączone. Poniżej to o czym ktoś wspominał opcja-wszystkie na -8. Po jej włączeniu nagle lepiej.
Ostatnio edytowane przez zaix ; 01-05-2013 o 02:05
Canon: 5d3, 24-70 , 85 1.8
Teraz jest krzywo w druga stronę, BF na centralnym i prawych, FF na lewych. Ostrość w zasadzie na granicy głębi, a w raczej poza nią. W żarowym BF znacznie się pogłebia, nie łapie ostrości zupełnie tam gdzie powinien.jest spora różnica. Dobrze trafia tylko lewa strona w żarowym, która w dziennym jest na granicy środka głebi a FF. .Ogólnie jest gorzej jeżeli można to klasyfikować w tych kategoriach. 135L teraz już nie szaleje na wiekszej odleglości. 3 tygodnie do końca gwarancji. Nigdy nie mialem takich cyrkow z żadnym sprzętem w tym foto. Gdy trafi się na kiepski korpus to lepiej dać sobie spokój z serwisem i go sprzedać, do tego dziś dochodzę. Coż...pozostaje mi odesłać maila z przykładami i liczyć na chyba cud. W sumie lekka załamka.
Ostatnio edytowane przez zaix ; 03-05-2013 o 19:08
Canon: 5d3, 24-70 , 85 1.8
Ciężko chyba byłoby sprzedać taką sztukę. Chyba ślepy nie zobaczy takich problemów. Poza tym ma 10 dni na zwrot.
Po prostu nie wiadomo co robić w takiej sytuacji.
zaix - może napisz do serwisu w Japonii a przy okazji jakiegoś działu u samego producenta ?
z samplami i dokładnym opisem historii serwisowej
pozdro.,
m.
__________________
Canon EOS 3P broken| 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | itd.
© mxw | mm | deviant | portrety | fotoloader
bez przesady, pierwszy wynik z google > Canon Service Centers in Japan | PhotoGuide Japan - by Philbert Ono
z tym angielskim też bym nie przesadzał, może ktoś jednak zna![]()
Zaix, ogromnie współczuję, liczyłem na to, że Berlin jednak da radę.
Nie wiem, czy Japończycy tu coś wniosą - zdalnie naprawiać będą? Ja bym pogadał jednak jeszcze raz z Niemcami - kto i na jakiej podstawie może wystawić zaświadczenie o nienaprawialności tego egzemplarza. No bo chyba jednak dochodzimy do momentu, że trzeba przyznać, że tak właśnie jest, a na pomoc CSI w tej sprawie chyba nie ma co liczyć.
Albo nie wiem, dotrzeć do kogoś z nazwiskiem nie obojętnym Canon Polska, kto zgodziłby się puchę przetestować i szepnąć słowo, komu trzeba...
Ostatecznie zostaje prawnik i szczerze mówiąc, po wyczerpaniu wszystkich opcji i okresu gwarancji, osobiście bym tematu nie odpuścił (warto mieć tu wykupione jakieś ubezpieczenie od porady prawnej). I tak już nie ma nic do stracenia.![]()
Body, stałki, zoomik