Cytat Zamieszczone przez szczepa81 Zobacz posta
Ja bym jednak radził czytać wątki ze zrozumieniem, wtedy nie wyciągałbyś pochopnych wniosków.
Skoro sprzęt trafił po raz pierwszy do "kalibracji" i niby był kalibrowany kiedy serwis Canona nie miał jeszcze do tego narzędzi, to jest jawne robienie sobie żartów z klienta!!! Tym bardziej, że moja wizyta w Warszawie poprzedzona była telefonem do serwisu po co i z czym tam jadę. Ponadto, kolejny raz wrócił z serwisu z notatką, że nie stwierdzono usterki.
Mnie nie chodzi o treść tylko formę. Przy tym jeśli czujesz się oszukany przez serwis to skieruj sprawę do sądu, bo pisanie publiczne o kimś że jest oszustem na pewno Ci nie pomoże. Wręcz może zaszkodzić, bo o ile wiem (nie jestem prawnikiem) pisanie publiczne o kimś w ten sposób może być podstawą do skierowania sprawy na drogę prawną. Zamiast się napinać to może przemyśl czy jednak nie warto wziąć pod uwagę tego co napisałem.