Dwa ostatnie:
65. staraj się zwracać taką samą uwagę na tło jak na pierwszy plan, przesunąłbym się o 1-2m w prawo tak, żeby kwiaciarni nie było widać (albo mniejsza przysłona)
66. deko krzywo i uciąłbym trochę zieleni z góry
Pozdrawiam
Dwa ostatnie:
65. staraj się zwracać taką samą uwagę na tło jak na pierwszy plan, przesunąłbym się o 1-2m w prawo tak, żeby kwiaciarni nie było widać (albo mniejsza przysłona)
66. deko krzywo i uciąłbym trochę zieleni z góry
Pozdrawiam
6D, Tami 24-70, Sigma 70-200 OS
oto właśnie mi chodziło dziękuję pancernik12przysłona niestety w tym szkle to max 4 . Faktycznie mogłem się przesunąć bardziej w prawo .. co do 66 znowu też racja teraz dopiero zwróciłem uwagę, że koślawe te zdjęcie na szczęście moge to poprawić jeszcze. A czy coś więcej mozecie drodzy koledzy napisać o kolorach i ekspozycji ? jak to wygląda na waszych profi monitorach? ja niestety działam na laptopie i nieskalibrowanym zewnętrznym lg na lg wygląda umnie to ok znowu na lapie trochę ciemno. Czy możecie mi powiedzieć coś więcej odnośnie właśnie tych dwóch rzeczy ze szególną uwaga na ekspozycję czy dorzucić trochę ev przy wołaniu z rawa czy troche zmnięjszyć . W tych dwóch przypadkach do surowego rwa dorzuciłem 0,5 ev na plus .
6D, C16-35L II, C50 1.8II, C85 1.8, S70-300 APO DG MACRO, 600D+kit, 2X YN568EXII, 3X YN622C, jupiter 21m (200mm f4), helios 44m-5(58mm f2)
W sumie przy 66 dałbym poziomy kadr i też przesunął się ten 1-2 m w prawo tak, żeby złapać krzywiznę mostku od prawej do lewej strony kadru. Drzewa na górze mało co wnoszą.
Co do ekspozycji - widać, że pochmurno raczej. Bawiłeś się z Picture Style?
Pozdrawiam
6D, Tami 24-70, Sigma 70-200 OS
67. (wyprostowane i prze kadrowane 66 . Jeśli chodziło Ci o taki kadr to faktycznie lepiej to wygląda
6D, C16-35L II, C50 1.8II, C85 1.8, S70-300 APO DG MACRO, 600D+kit, 2X YN568EXII, 3X YN622C, jupiter 21m (200mm f4), helios 44m-5(58mm f2)
W 66 niestety poziomy kadr nie wchodził w grę ponieważ już na koncu pionowego kadru po prawej stronie aczynały się pręty pionowe na których most wisi. Tak wiec jest tylko taki wąski chodnik na którym zdjęcie było zrobione.
Tak było bardzo pochmurno godzina 17 . Nie bawiłem sie w Picture Style . Zdjęcia sa wołane z raw i tam podniesiony kontrast na średni espozycja plujs 0,5 Delikatnie wyciagane cienie. Jaskrawość +18 nasycenie na 0 no i pipetą szukałem balansu wyszło 5500 i + tinta +7 , pozatym podostrzone ale minimalnie a na koniec w ps tylko rozmiar i wyostrzenie krawędi to wszysgtko co zrobiłem tym zdjęciem.
6D, C16-35L II, C50 1.8II, C85 1.8, S70-300 APO DG MACRO, 600D+kit, 2X YN568EXII, 3X YN622C, jupiter 21m (200mm f4), helios 44m-5(58mm f2)
Strasznie dużo zabawy jak na jedno zdjęcieMógłbyś podlinkować rawa?
Pozdrawiam
6D, Tami 24-70, Sigma 70-200 OS
strasznie smutna ta dziewczyna
Masz pytania, nie chcesz zaśmiecać forum, pisz na priv chętnie ci pomogę.
Spieta strasznie byłaWczoraj sie poznaliśmy
Próbowałem ją przekonać że by się uśmiechnęła bardziej albo powygłupiała, starałem sie rozśmieszyć sam cudowałem lepiej po drógiej stronie obiektywu niż ona heheh ale strasznie sie tremowała jak słyszała dźwięk migawki
![]()
6D, C16-35L II, C50 1.8II, C85 1.8, S70-300 APO DG MACRO, 600D+kit, 2X YN568EXII, 3X YN622C, jupiter 21m (200mm f4), helios 44m-5(58mm f2)
a ile sesja trwała? najlepiej się umówić na co najmniej 2h. wtedy efekty są najlepsze![]()
„Bez przerwy pić też się nie da, więc się dokształcam”
https://www.facebook.com/foto50mm
http://www.podleszanska.com/
ja sie nie zgodze z tym, zeby czas sesji byl w jakikolwiek sposob powiazany z efektami. jesli nawet, to uwazam, ze im dluzsza sesja, tym ciezej utrzymac modelke w stanie 'uzywalnosci' mowiac brzydko. jesli chodzi o temat spietej modelki, to zawsze go rozwiazuje w ten sposob, ze znajduje u niej cos ciekawego, o czym sama zaczyna mowic - wtedy sam pojawi jej sie usmiech na twarzy ten, co trzeba![]()