Wyjaśnij proszę jak się ma profil o którym piszesz do tych które używa DPP przy "poprawianiu" zapisów w RAW
jp
Wyjaśnij proszę jak się ma profil o którym piszesz do tych które używa DPP przy "poprawianiu" zapisów w RAW
jp
Nie wiem jak sie maja profile z ACR do DPP - uzywalem DPP dawno temu u zarania tego programu - byc moze profile w DPP sa nawet lepsze niz w ACR i lepiej dzialaja. Moze jest ktos kto porownal efektywnosc profili w obu programach? A moze to wszystko jedno ktorych profili uzywamy? Ale glownie chodzi mi o to czy mozna cos wiecej wycisnac uzywajac wlasnych, utworzonych profili - w koncu Adobe Creator do tego sluzy i profile w Downloaderze sa tworzone przez uzytkownikow tych obiektywow. Ja np uzywam profilu do 400/5.6 utworzonego przez jednego z uzytkonikow amerykanskiego forum i jestem bardzo zadowolony z uzuskanych poprawek.
W DPP stosowane są profile dla wybranych obiektywów z wybranymi matrycami.
Pliki *.tiff(16) powstałe z wywoływania w DPP oraz wywołania w LR, w PS prezentują zupełnie inne obrazy, niebo a ziemia jeśli chodzi o zniekształacenia, winetowanie czy też dynamikę.
Można również ustawić wielkość odszumiania i wyostrzania na poziomie RAW.
Jest dostępnych kilkanaście kombinacji obiektyw,matryca, przy każdej aktualizacji kombinacji przybywa.
jp