Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Wyzwalacz radiowy iTTL Pixel King do 40d z 580II

Domyślnie Wyzwalacz radiowy iTTL Pixel King do 40d z 580II

Macie jakieś doświadczenie w tymi wyzwalaczami? Cenowo w miarę atrakcyjne (chyba), za możliwości jakie oferuje. Jest niby pełne wsparcie dla 40d z 580II. Jedynie chyba w sanki nadajnika nic się nie da wpiąć... Jeśli ktoś testował, lub używa - proszę o komentarz z info co na plus co na minus i czy warto...za tą cenę. Kompletnie nie mam doświadczenia w tym temacie, każde info będzie cenne. Dziękuje i pozdrawiam.

Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Miasto
    Torun/Slupsk

Domyślnie Odp: Wyzwalacz radiowy iTTL Pixel King do 40d z 580II

Warto użyć gógla lub szukajki, bo opinii na temat tych wyzwalaczy trochę jest.

Na góglach o Pixel Knightach coś tam jest, gorzej z Kingami. Na optyczne jest artykuł. Tutaj jakiejś informacji nie znalazłem, która cokolwiek mówi tak naprawdę. Interesujące zdanie pana za to w optycznie - artykuł:

- "dodatkowa "gorąca stopka" w nadajniku do podłączenia kontrolera N-ETTL, analogicznie jak w Pocket Wizard AC3 Zone Controller
    (zapowiedź producenta, urządzenie ma być opracowane)" - czyli nie są to sanki na lampę? ni dy rydy w przyszłości wpiąć się
    z lampą?

Mógłby ktoś mi to wytłumaczyć, bo ja ciemny jestem (za rzadko lampą świecę )

Poniżej link do całego artykułu na optyczne.pl:

Pixel King - bezprzewodowy wyzwalacz radiowy - Optyczne.pl

Początki nałogu

Pixel King to obecnie najtańszy zestaw wyzwalaczy przenoszący ettl. Jak masz ograniczony budżet to i tak nie masz wyjścia ponieważ konkurencyjne wyzwalacze są 2-3x droższe. Oczywiście wyłączam Knighta ponieważ jest niedostępny.

Większość na forum została już napisana ale po krótce to tak:
    - w nadajnik nie da się wpiąć dodatkowej lampy - stopka będzie służyła na podłączenie plagiatu AC3 o ile takowy w ogóle powstanie
    - sterowanie odbywa się z menu aparatu co ma oczywiście swoje wady i zalety