dla bezpieczeństwa podają pewnie max możliwy czas
a większości przypadków robią szybciej i jest big surprise
Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
Cham się uprze i mu daj. No skąd ja wezmę, jak nie mam!
uogolnianie jest totalnie bez sensu, bo to nie wina modelu tylko egzemplarza - mi sie nic nie wiesza![]()
na zachodnich forach userzy zauważyli problem i spekulują, że może tak się dziać za sprawą wolnych kart.
mam sandiski ultra2 i extreme3, ale nie pamiętam z którą nastąpił problem.
To niekoniecznie musi być kwestia wolnych czy szybkich kart - to może być po prostu kwestia konkretnej karty. Tak czy tak jest rzecz prawie nie do wykrycia ze względu na ilość zmiennych. Teoretycznie możesz spróbować kupić szybką kartę (np. jakiegoś Lexara) ale nie chcę widzieć Twojej miny jak na robocie mimo tego będzie zwiecha. Pytałeś w serwisie?
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
mój mąż zrobił tak: zadzwonił w poniedziałek rano do Warszawy do serwisu, poprosił bardzo grzecznie, ze jest sezon i czy by mogli naprawić i wie ze mają 14 dni lecz bardzo mu zależy. We wtorek pytał telefonicznie i aparat doszedł lecz nie zlokalizowali ustreki, dalej prosił i miły Pan oznajmił ze jeśli będą mieli części to się postarają. Kazali mu dzwonić po południu we środę. We środę nie zdąrzył bo paczka z naprawionym aparatem była pod drzwiami. Kilka lat temu chciał się nawet z nimi sądzić, a teraz proszę.
To pozytywnie, a jako usterkę co określili?