"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
też bym wysłał do serwisu, na żytniej powinni dawać dobry sprzęt na czas naprawy , aby było czym zarabiać:-D współczuję stresów:sad:
prawdę mówiąc jakoś przesadnie się nie stresuję. dokupiłem 5d2, na wszelki wypadek i spróbuję znaleźć chwilę, żeby przesłać mk3.
ale jeśli serwis nie pomoże skutecznie, w przyszłym sezonie będę miał wyłącznie aparaty z żółtym paskiem
słyszałem, że w CSI funkcjonuje szybka ścieżka, coś jak NPS, jak to działa? odniesie się w ogóle do problemu ktoś z Zytniej?
Najbliższy możliwy scenariusz na kolejny epizod: wyborowa<-> kierownik<-> opiekun gorzelni <-> europejski opiekun pl oddziału -> ty spuszczony tekstem, że wszystko jest w spec producenta, ale powodzenia.
BTW. CPS, nie wiem ile kosztuje ten program, ale wyślij panu/om .pdf'a sklejkę hi-rez twoich zdjęć. Powinno lepiej podziałać na wyobraźnię.
Ostatnio edytowane przez gietrzy ; 26-07-2012 o 11:48
the silence is deafening
Helikopterów nie, ale za to promy kosmiczne.
żadne cps, panowie mają dużo pracy - sezon. do 14 dni.
nps załatwił mi podobną sprawę w 3.
ja raczej nie z tych, co się będą godzinami żalić, ale bardzo nie podoba mi się ta cała sytuacja.
tylko dziś dostałem 3 maile z pytaniami o 5d3 - czy warto do ślubówi co tu pisać
![]()
Jeszcze prostsze jest przy wymianie migawki po gwarancji ;-)
I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it