Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 54

Wątek: Obiektyw do krajobrazu. Jakiego dokonać wyboru ?

Mieszany widok

kwzg
    Guest

Domyślnie Potrzebuje porady 450d jaki obiektyw ?

Witam potrzebuje porady jaki obiektyw wybrać do 450d budżet do 2000. Ma być wszechstronny ludzie, przyroda, krajobrazy, makro. Pod uwagę biorę :

SIGMA 70-300 f/4-5.6 APO DG
    Canon EF 70-200mm f/4 L USM
    Canon 70-300 mm f/4-5.6 IS USM

Dodam że jestem początkujący tak że proszę o wyrozumiałość. Czekam na opinie oraz linki do zdjęć wykonanych tymi szkłami. Jeżeli ktoś ma inne propozycje to proszę o wypowiedzenie się.

Początki nałogu
    Miasto
    warszafka

Domyślnie

z tego 70-200 canona. 70-300 to tragedia a poza tym po co Ci 480(300x1.6)? Robisz ptaki, szybowce? Trochę ciasny ten twój zestaw? Może na początek coś z tamron 28-75, canon 28-105, z ciężkim sercem powiem canon 28-135

Pełne uzależnienie Awatar Eberloth

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez fahrenheit Zobacz posta
    z tego 70-200 canona. 70-300 to tragedia
    Do kropki zgoda. Co do 70-300 - masz/miałeś ten obiektyw? Robisz, robiłeś nim zdjęcia, czy tylko przeczytałeś jedno zdanie na "optycznych", powielasz ten osąd i uważasz, że o tym obiektywie wiesz wszystko? Poszukaj wątku na forum z przykładowymi fotami wykonanymi tym obiektywem i zobacz, jakie "tragiczne" jest to szkło. Szczególnie wersja IS USM.
    Sprzęt - dekielek z przyległościami.
    Fumare humanum est!

Coś już napisał
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie