Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Zlecenie slubne po za granicami kraju. Jak to wycenic?

Mieszany widok

Pełne uzależnienie Awatar Mad_Mac
    Miasto
    UK

Domyślnie Zlecenie slubne po za granicami kraju. Jak to wycenic?

Witam

Wlasnie trafila mi sie pierwsza klientka ktora zapytala czy mogl bym zrobic w przyszlym roku ich slub we Wloszech.
    Jak najbardziej jestem chetny na takie wyjazdy tylko teraz pytanie do kolegow ktorzy juz robili zlecenia za granica.
    JAK TO WYCENIC?
    Czy pobieracie dodatkowe oplaty za czas spedzony w podrozy? Jesli tak to na jakiej podstawie to obliczacie itp
    Z gory dzieki za wszystkie wskazowki bo jestem zielony pod tym wzgledem.

5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
    Google: Precious-moment photography UK

Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Miasto
    Żary/Wrocław

Domyślnie Odp: Zlecenie slubne po za granicami kraju. Jak to wycenic?

Jak dla mnie wliczenie kosztów podróży (z UK do Włoch nie leci się jakoś długo więć czasu spędzonego w podróży bym raczej nie liczył) i zakwaterowania (domyślam się, że para młoda o to zadba) wydaje się wystarczające. + Dla ciebie okazja do wykonania ciekawego pleneru poza granicami dotychczasowego miejsca pracy.

+ Klienci pewnie marudzić ci na koszta nie będą patrząc na to, że zamiast szukać kogoś na miejscu wybrali ciebię.

Uzależniony

Zależy ile sobie liczysz za zlecenie. Jak €10k to dolicz tylko cenę biletu i zakwaterowania...
    Najważniejsze jest się dobrze z klientem dogadać i ustalić czego oczekują. I umieścić to w umowie. Jeżeli podróżujesz z nimi to mogą założyć, że będziesz fotografował ich cały czas łącznie z podróżą etc.
    Pamiętaj również, że w podróży będziesz płacić za wszystko. Śniadanie, woda, kawa...

Początki nałogu
    Miasto
    Kielce/fr

Zapytaj tez czy placa za hotel, posilki, przelot itp jesli nie to dolicz do kosztow ?