Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Wymarzona klawiatura do Lightrooma

Mieszany widok

Początki nałogu

Domyślnie Wymarzona klawiatura do Lightrooma

Gdyby byłą taka możliwość (a jest :-) i moglibyście zaprojektować własną klawiaturę do obsługi Lightrooma to jak by ona wyglądała? Oczywiście nie chodzi mi o magiczny przycisk np "Super ostrość" tylko o zestaw i układ przycisków poprawiających ergonomie użytkowania.

W mojej głowie powoli powstaje wizja takiego urządzenia ale jako, że użytkownikiem LR jestem od niedawna to nie mam jeszcze swoich przyzwyczajeń i chciałbym poprosić o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników. Równocześnie w domowym zaciszu powstaje również prototyp takiego urządzenia. Powstaje wolno ponieważ jestem zupełnym laikiem w budowaniu układów scalonych i muszę uczyć się wszystkiego od podstaw. Zdaje sobie sprawę, że rzuciłem się na głęboką wodę ale co tam :-)

Próbowałem przejrzeć też rozwiązania jakie są na rynku nim RPGkeys ale cena do mnie nie przemawia. Swoją drogą 490$ za zestaw niecałych 60 klawiszy to gruba przesada :-)

Chętnie przyjmę wszystkie przemyślenia, rysunki jak i luźnie wizje. Nie musi to byś manipulator w formie klawiatury. Wszystkie pomysły dozwolone. Zapraszam do dyskusji.
    6d / 40d / Samyang 14 / Sigma 35 / 85L / Pocket Wizard

Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez jaroslaw.majcher Zobacz posta
    Gdyby byłą taka możliwość (a jest :-) i moglibyście zaprojektować własną klawiaturę do obsługi Lightrooma to jak by ona wyglądała?
    Tutaj było: http://www.canon-board.info/showpost...&postcount=880
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

Początki nałogu

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Tak tak. Jest to zrobione zapewne o projekt Paddy i urządzenia sterujące MIDI. Była to tak jakby inspiracja do mojego projektu.