Cytat Zamieszczone przez pawelo1 Zobacz posta
gdzie Ci tak pisze bo ja widze co innego. Czytaj dokładniej to co serwis odpisał w tym linku którego podał MacGyver http://www.canon-board.info/showpost...&postcount=153 pisze jasno "Gwarancja na sprzęt Canona to 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli sprzedawca podaje, że na sprzęt udziela 2 lata gwarancji to jest to nic innego jak niezgodność towaru z umową a nie gwarancja." Jakby była gwarancja 2 lata to tak sprzęt wtedy będzie naprawiany bezpłatnie przez ten okres ale nie inaczej logiczne. Skoro serwis tak mówi to tak jest i to jest niezgodne już z ich gwarancją tym bardziej europejską w której pisze że rok
Ale gwarancja nie jest obowiązkową usługą, tylko takim bonusem od producenta/dystrybutora i to ten podmiot ustala jej warunki, a nie polski lub europejski ustawodawca. Jak polski Canon chce gonić sprzęt z gwarancją 12-miesięczną to jego sprawa. Zawsze masz odpowiedzialność za zgodność z umową, o ile oczywiście kupujesz w ramach sprzedaży konsumenckiej.