-
Brak numeru seryjnego na fakturze.
Kupiłem Canona 5D w firmowym outlecie Canona UK. Aparat działa perfekcyjnie, ale na fakturze nie ma numeru seryjnego.
Czy numer na fakturze jest wymagany dla uznania europejskiej gwarancji, czy też serwis Canona wie kiedy która sztuka była sprzedana i jest objęta gwarancją? (tak jest np. z Apple, każdy może sprawdzić gwarancję po numerze seryjnym).
-
-
różnica taka, że urządzenia apple się rejestruje, jednak aparatu nie do końca
-
Rejestracja urządzeń Apple jest opcjonalna i niewymagana do sprawdzenia gwarancji.
Swój aparat właśnie zarejestrowałem na stronie Canona… i nie wiem, czy coś z tego wynika. Przyjęło podane cyferki i tyle—czy oznacza to uznanie gwarancji? Tego właśnie nie wiem.
-
Czy mogę prosić o namiary na ten outlet.
-
Pełne uzależnienie
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum