C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Jak Cię interesuje jakość obrazka, to weż 6d. Jak boczne punkty AF to 1Ds mkIII
Na korzyść 1Ds w zasadzie tylko boczne punkty AF, pancerna budowa, powiązanie punktu AF z pomiarem światła punktowego, 1/8000s , i jakieś inne detale
Jakbym ja miał dylemat taki to bym się zastanowił tylko czy potrzebuję bocznych AF, jeśli nie to wybór prosty. Centralny punkt w 6d jest mega szybki i celny.
Canon 5d mk3 | 6D | C15 fiśaj | C16-35L II | C35L | C50 1.4 | S85 1.4 | C70-200L 2.8 IS | 3xYN600EX-RT | YN-E3-RT | na M42 - Zenitar 50 1,7 | Jupiter 9 | CZ Jena 135 f3.5
DxO to poważa instytucja między innymi testująca puszki z podziałem na zakres zastosowań (portret, krajobraz, sport/zwierzęta)
Tests and reviews for the camera Canon EOS 1Ds Mark III - DxOMark
Tests and reviews for the camera Canon EOS 5D Mark II - DxOMark
Róznice są niewielkie z wyjątkiem lepszych wyników 5D2 w zastosowaniach sportowych
jp
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
moze i powazna , tyle tylko ze jest na odwrot
d5mk2 mial moze i troche mniejsze szumy , w sumie jakosciowo obraz moze byl teoretczynie lepszy ale to symbolicznie w zaleznosci od klucza wedlug ktorego wartosiowano.
natomist do szybkiej akcji czyli sportu akurat ds jest nieporownywealnie lepszy - szybszy , af jednak pewniejszy.
dla statyki zrezygnowalem z ds na rzecz mk2.
Przesiadłem się z 20D na 1DSmark2 i choć jedynka jest dość ciężka, to tak fajnie leży w dłoni, że wolałbym pozostać przy flagowych modelach. 1DSmark3 matrycą odstaje od 5Dmark2, ale trafia się już w okolicach tysiąca euro, więc chodzi po głowie i podejrzewam, że jest wyraźnie lepszy od 1DS2.
Zdania jak zwykle są podzielone, bo każdy zwraca uwagę na to, co jemu jest potrzebne. Jeśli masz takie przemyślenia, to znaczy, że już wybrałeś. Całkiem słusznie, bo sprzęt ma się Tobie podobać a nie nam![]()
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
Sądziłem, że 5d2 ma taką samą matrycę co 1Ds3:
Test Canon EOS 5D Mark II - Zakres tonalny - Test aparatu - Optyczne.pl
Test Canon EOS 5D Mark II - Podsumowanie - Test aparatu - Optyczne.pl
Test Canon EOS 5D Mark II - Rozdzielczość - Test aparatu - Optyczne.pl
Może Koledze chodziło o 1Ds2?![]()
Ostatnio edytowane przez RadOs41 ; 25-03-2015 o 19:28
Trochę gratów i nieco innych szpargałów...
Wszystko zależy od przyjętej metodologii.
Dla DxO to (co mnie przekonuje) :
Sports & Wildlife photography typically involves shooting moving people or animals at a distance, and generally requires fast (at least f/4) and long or very long telephoto lenses (at least 120 mm).
Tu nie chodzi o badanie refleksu.
I przekonuje mnie DxO, zdefiniowane, opublikowane metody, oprzyrządowanie, jasne kryteria, tysiące testów, wyniki numeryczne, publiczna prezentacja.
Pełny profesjonalizm, a nie indywidualne odczucia i powoływanie się na własne wyobrażenia czasem dalekie od rzeczywistości.
jp
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/