liquidsound chyba ma mało zleceń bo ma duuużo czasu na pierdoły :-D
liquidsound chyba ma mało zleceń bo ma duuużo czasu na pierdoły :-D
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Dobrym zestawem jest ten, który posiada w stopce BeatX. Tylko zamiast ewentualnie 50L kup 1.4 (lub Sigmę 50mm) i błyskotki.
100L do slubow odradzam.
mialem, przerobilem i sprzedalem
szkielko jest absolutnie genialne, nie ma wlasciwie zadnych wad, tylko jest zbyt ciemne do repo w kosciele czy na sali weselnej (stabilizacja mimo iz max skuteczna nie zatrzyma ruchu)
zwykly i o polowe tanszy C100/2.0 sprawdza sie w repo slubnym o wiele, wiele lepiej ;]
- - - Updated - - -
mam to samo
kiedys, jak sie zastanawialem czy kupic 5DII, czy D700 to zassalem kilkadziesiat raw'ow z obu aparatow robionych glownie przy swietle zarowym.
jak zobaczylem ile ***..nia jest przy obrobce plikow z D700, bez wachania wzialem 5DII, ze swiadomoscia ze bede sie wkurzac na AF.
no i sie wkurzam heheale idzie z tym rzyc vide kolory jakie sie dostaje na dziendobry z tej matrycy.
Fuji X-H2 | Viltrox 13/1.4 | Fujinon 16/1.4 R WR| Fujinon 23/1.4 R LM WR| Fujinon XF 35/1.4 R | Viltrox 75/1.2 PRO
Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II