Cytat Zamieszczone przez BeatX Zobacz posta
a ja zapewniam, ze 90% klientow rozrozni zdjecie z 24L@1.4 niz z 24-70L @ 24mm/f2.8

stalki, stalki i jeszcze raz stalki :>
A chcesz się założyć o swoje 24L?

Cytat Zamieszczone przez strideer Zobacz posta
Ze ślubnych? Tylko jak położysz dwa zdjęcia obok siebie i trochę nakierujesz palcem na co mają patrzeć. Naprawdę, w tych 90% przypadków kupowanie superjasnych elek do ślubów to jest widzimisię fotografa, nie koniecznie uzasadnione od strony rachunku kosztów i zysków. Co innego jak pracujesz w tej paroprocentowej grupie ze szczytu piramidy, tutaj inwestycje w drogi sprzęt (i wizualny efekt tego) faktycznie mają znaczenie dla zamawiającego.
No mniej więcej tak. Ale 35L wcale nie jest droższy od 24-70, a wg. mnie jedyną wadą stałki jest brak zakresu 24-35 (szczególnie 24 :P) Reszta to same plusy. Lubię stałki, lubię to jak rysują, lubię z nimi pracować i lubię ich światło co wg. mnie daje dużo korzyści. Dla mnie to jest nie tyle widzimisię co paradoksalnie większa wygoda niż kupno zooma.