Jak będzie ciemno to Mad_Mac podepnie 35L![]()
Jak będzie ciemno to Mad_Mac podepnie 35L![]()
Zestaw na ciężkie czasy: 3 puszki z konserwą - w tym jedna przeterminowana, 6 słoików z ogórkami, 4 latarki i krótkofalówki.
Nie no puszka wraca do amazona. Na starej piątce przecież nie ma regulacji a zreszta i ona nic tu nie daje. Po około 250 strzalach testowych jak i w boju z dziećmi stwierdzam ze sztuka która dostałem to jakieś nieporozumienie. AF pływa w zależności od odległości. 3 strzały w biało czarna książkę i każdy strzał ma AF gdzie indziej!
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
sam wlasnie sie zastanawiam co kupic czy 24L czy 35L :/ trudny wybor
5D, 5DmkII, 16 f/2.8(fisheye) , 50 f/1.4 , 85 f/1.8 , 17-40 f/4L , 24-105 f/4L , 135 f/2 , 70-200 f/2.8 ISmkII, 400 f/5.6L , LENSBABY COMPOSER , 2xEX580II
Mad_Mac czasem tak się trafi. Z moich szkieł 35L nie bardzo się lubi z 1Ds. Na przyslonach 1.4-1.8 jest FF, przy ostrzeniu bliżej nieskończoności, jak ostrze obiekty bliżej to jest ok. Na piątce z 35L problemu nie ma, ale za to jest problem z 85tka która mydli mi przy ostrzeniu na nieskończoność (nie wiem czemu), natomiast 85tka z 1Ds działa wyśmienicie. Co więcej zabawne jest, że moja 24L jest najostrzejsza dla przesłon 1.4-2.8, a powyżej już wydaje mi sie nienaturalny obrazek. Dziwna sprawa. Takie luźne, nocne przemyślenia odnośnie sprzętu... trzeba nauczyć się swojego sprzętu i umieć wykorzystać jego zady i walety.
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Pewnie ale musi on byc sprawny.
No niestety chyba tak. Na odleglosci 3m na 1.4 ma okolo 80cm FF wiec masakra.
Juz sprawa zalatwiona, w poniedzialek kurier odbierze paczke i dostarczy nowy obiektyw. Jak cos bedzie nie tak z tym drugim to chyba zostaje przy 24-70
Szkoda szkoda ze canon wypuszcza za taka cene takie buble.
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
Od kiedy wyszedł 5D Mark III to 5D Mark II jakby przestał robić zdjęcia
Jeżeli nie masz ciśnienia na "plastyka effect" z 35L to polecam 5D3 + 24-70. Af to przepaść.
A może dasz radę sprzedać zoom i kupić 35L + 50 1.4 + 100 2.0? Moim zdaniem dużo lepszy set, zwłaszcza że 85 1.8 IMHO jest gorszym szkłem niż 100 (abberacje). Nie daj się zwieźć, że 35L jest blisko 50 - to zupełnie inne szkła. Ale brakowało by mi jednak czasem szerokości... Można też kombinować Samyang 14, 35L, 85 1.8.
Ja na twoim miejscu zostałbym jednak przy 24-70 a potem kombinował, po zakupie 5D3Jego wartość będzie rosnąć, jeżeli masz jakąś świeżą sztukę.
Pozdrawiam, Krzysztof
zgadzam sie w 100%
mialem 85/1.8, mam 100/2.0
w 85 abberacje to kosmos, koszmar.
ten obiektyw ma chyba najwieksze CA jakie widzialem w obiektywach z mocowaniem EF
z kolei CA w C100/2.0 w zasadzie nie wystepuje.
znaczy wystepuje, wiadomo - ale jest tak znikome ze doslownie pomijalne (a jak cos, to jeden klik w LR i CA jest eliminowane calkowicie)
tak swoja droga to wogole coraz bardziej zaczynam sie przekonywac do C100/2.0
ten obiektyw, poza spadkiem kontrastu w zdjeciach pod swiatlo wlasciwie nie ma wad (przynajmniej ja zadnych nie zanotowalem)
naprawde strasznie niedocenione szklo.
Fuji X-H2 | Viltrox 13/1.4 | Fujinon 16/1.4 R WR| Fujinon 23/1.4 R LM WR| Fujinon XF 35/1.4 R | Viltrox 75/1.2 PRO
Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/