Strona 21 z 150 PierwszyPierwszy ... 1119202122233171121 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 1494

Wątek: Sprzęt do ślubów cz. III

  1. #201
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez s1nn3r Zobacz posta
    Goomis jak Ci się robi zestawem 35+85 ? Jest bardziej wąsko niż 24+50 i ja chyba wolę taką perspektywę. Tylko zastanawiam się jak ze stosowaniem twojego ciamcianga 14 2.8 w domu ? Jak ludziki wychodzą na zdjęciach ?
    Na priva wysyłam link do strony to sam ocenisz. Samyanga w domu używam różnie, zależy czy mi pasuje ale jest to raczej rzadko. Jak nie ma ludzi po bokach to wychodzą normalnie
    35 i 85 nie zamieniłbym na nic innego (tym bardziej na nijakie 50mm )
    24L by się przydało ale bardziej z "chciejstwa" niż potrzeby. Na jedno zlecenie się wymieniłem 24 za 35 i za szeroko. 24L tak ale jako dodatek do 35 a nie zamiast. No i tak się zastanawiam, że 24L w końcu kupię, ale TS-E
    85 jest tak akurat na kościół. Na razie podliczam co miesiąc wpływy i w końcu chyba wymienię na eLkę
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  2. #202
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez s1nn3r
    Masz dwie puchy a mimo wszystko nie nadążasz ? Czy to na pewno wina sprzętu a nie fotografującego ? Mam 24-70L i ja bym wlasnie chcial isc w strone twoich obiektywow 24+50 lub 35+85. W czym problem ?
    Pocwaniakujesz jak będziesz robić stałkami na dwie puchy :grin: a póki co uwierz mi, że są sytuacje, że brakuje zooma. To chodzi głównie o sytuacja gdy nagle akcja szybko się zmienia i okazuje się, że 35 które mam zapięte jest za wąskie... tak racja, mogłem mieć 24L zapięte i by stykło, ale z drugiej strony to już zupełnie różna perspektywa... podobnie z 85, czasami jest za wąsko i tracisz super ujęcie, a nawet jeśli zrobisz ten krok w tył to już ktoś kogo chciałeś sfotografować Cię zauważył i już nie jest naturalny. Itp, itd. Dlatego często brakuje zooma.

    Cytat Zamieszczone przez tito86 Zobacz posta
    najlepsze jest to, że liquidsound wg stopki już miał 24-70L, możesz napisać jakie masz wrażenia z użytkowania 24-70L kontra Tamron 28-75 i czy zoom o takim zakresie jest lepiej zastąpić zestawem 28/1.8 + 85/1.8?(mam 50/1.8).
    Miałem i trochę za nim tęsknie :P

    Nie napiszę nic więcej bo tamrona miałem z 350D a 24-70L z 5D, więc ciężko mi nawet porównywać sample. O sprawach budowy i solidności szkła przeczytasz wszędzie. 24-70L to kawał solidnego szkła.
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  3. #203

    Domyślnie

    Goomis czekam na PW

    liquidsound no właśnie chciałem się konkretnie dowiedzieć why why why . Czy inne ślubne kozaki też mają takie odczucia ? Chłopaki z ręka na sercu przyznacie, że nie tęsknicie za zoomem ? Omijąją Was też czasem ciekawe kadry ?

    Mam wrażenie, że używając 24L trzeba blisko ludzia pochodzić żeby za szeroko nie było.

  4. #204
    Pełne uzależnienie Awatar Parteq
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    48
    Posty
    1 159

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Pocwaniakujesz jak będziesz robić stałkami na dwie puchy :grin: a póki co uwierz mi, że są sytuacje, że brakuje zooma. To chodzi głównie o sytuacja gdy nagle akcja szybko się zmienia i okazuje się, że 35 które mam zapięte jest za wąskie... tak racja, mogłem mieć 24L zapięte i by stykło, ale z drugiej strony to już zupełnie różna perspektywa... podobnie z 85, czasami jest za wąsko i tracisz super ujęcie, a nawet jeśli zrobisz ten krok w tył to już ktoś kogo chciałeś sfotografować Cię zauważył i już nie jest naturalny. Itp, itd. Dlatego często brakuje zooma. [...]
    Diabel tkwi w szczegolach moim zdaniem Poszukalbym winy raczej u siebie. Pracujac na dwie puszki na stalkach musisz przewidziec na 15min naprzod co sie bedzie dzialo. Gdzie jestes, ale i gdzie bedziesz zaraz. Jezeli wchodze do waskiego pokoju na przygotowania/cokolwiek to nie pcham sie tam z 35 i 85 tylko zakladam 24 i 35. Jezeli pokoj jest wiekszy to spokojnie 35 i 85, a jak jest czas to zakladam 24 na dwa ujecia (jezeli jest tego warte). Torba gdzies w zasiegu wzroku i mysle czy warto cos jeszcze wyciagac, czy jest dobrze. "Przyspawanie" szkla jest wg mnie dobrym rozwiazaniem tylko w zwiazku z 35L na drugim body zamiennie chodzi 24/85/135.

    Wszystko zalezy od miejsca, dynamiki sytuacji i ludzi. Nie ma jednego rozwiazania. Kazde repo to inne rozwiazania. Myslec, myslec, myslec

  5. #205
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez s1nn3r
    liquidsound no właśnie chciałem się konkretnie dowiedzieć why why why . Czy inne ślubne kozaki też mają takie odczucia ?
    Dzięki, ale nie jestem ślubnym kozakiem, jestem cienki i biję się w piersi z pokorą, że dużo pracy przede mna. Cieszy mnie natomiast, że PR działa

    Cytat Zamieszczone przez Parteq
    Diabel tkwi w szczegolach moim zdaniem Poszukalbym winy raczej u siebie. Pracujac na dwie puszki na stalkach musisz przewidziec na 15min naprzod co sie bedzie dzialo....
    Oczywiście, że masz rację. Mam już swoje nawyki gdzie jakie szkło i sprawdza się to w 99%. Tylko w ten sposób stajemy się wyrobnikami, mającymi te same pomysły na kadry. Chodzi o te ulotne chwile które powodują otwarcie szeroko ust przez oglądających foty.

    Ślub to także reportaż. Standardowe elementy zawsze są identyczne, na fakt, że oglądasz za każdym razem inny ślub wpływają tylko mordki młodych i miejsca. Większość takich niestandardowych momentów da się zrobić stałkami, ale sporo też przepadnie. Szkoda mi każdego, stąd chęć powrotu do zooma.

    Tak sobie układam to wszystko w głowie i zastanawiam się czy praca 1Ds + 24-70L a na 5D 24L/35L+50/85 nie będzie optymalna.
    Ostatnio edytowane przez liquidsound ; 10-07-2012 o 13:19
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  6. #206
    Pełne uzależnienie Awatar BeatX
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    44
    Posty
    1 736

    Domyślnie

    liquidsound jak bedziesz sie zastanawial nad wyborem obiektywu, to moze w tle niech sobie to leci?
    http://www.youtube.com/watch?v=KgdYv7vDsZ0
    ten psychoaktywny utwor powinien wprowadzic cie w stan nirvany po czym decyzja co do wyboru szkla, musi byc sluszna!

    s1nn3r: pozniej wysle ci na PW pare przykladow z 24L, z ujec o ktore pytasz
    Fuji X-H2 | Fujinon 16/1.4 | Fujinon 35/1.4 | Viltrox 75/1.2
    Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/

  7. #207
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Buhahahahah dzięki brachu, tego mi było trzeba

    a ja odpowiem na wcześniejsze pytanie kolegi s1nn3r: jeśli nie włażą Ci mordki w same rogi kadru to bardzo nie przerysowuje
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  8. #208
    Pełne uzależnienie Awatar Mad_Mac
    Dołączył
    Jan 2009
    Miasto
    UK
    Posty
    1 458

    Domyślnie

    Liquid ja cie nie kumam. Kup 135L i ciesz sie najlepszym zestawem o jakim mozna pomyslec w repo slubnym.
    I co ze ucieknie ci jeden czy dwa momenty. Jesli cos sie dzieje i nie masz akurat 24 a 35 to kadrujesz inaczej i lapiesz to samo w inny sposob(cisniej).
    Ja sobie ostatnio pomyslalem ze jak mi ucieknie jedno czy dwa ujecia to nic bo moi klienci dostaja kilka set zdjec ktorymi sa zachwyceni a o ujeciach ktorych nie zrobilem nawet nie mysla. To ty wiesz ze cos ci ucieklo, klient mysli ze to nie bylo warte pokazania

    5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
    Google: Precious-moment photography UK

  9. #209
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Ehhh może faktycznie zdziwiam
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  10. #210
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    374

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Ehhh może faktycznie zdziwiam
    eee, dla Ciebie mam lepszy pomysł: 5d1+24-70/2.8+70-200/2.8 I bez is+580ex, i bez zaświadczenia będziesz mógł rzecz " jestem hadrcorem". Resztę sprzedaj. po chorobę Ci tyle Lproblemów i Dzagwozdek.

Strona 21 z 150 PierwszyPierwszy ... 1119202122233171121 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •