1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Ja raczej bym proponował jeszcze coś szerszego, bo może braknąć na kilka kadrów
e tam ja na szum nie jestem wyczulony
a teraz pytanie od czapy tak dosłownie:
ślub na manualnych stałkach?
Jak myślicie ma to sens? po ostatnim teście Cichego jestem ciekaw czy ma to racje bytu.
Wiadomo w kościele sobie można poostrzyć ręcznie bo młodzi nie biegają, ale jak już na weselu?
Regulamin pkt 8.
Tylko dla ZAAWANSOWANYCHJeśli nie masz doświadczenia, z dnia na dzień raczej nie nauczysz się w tak dynamicznych scenach manualnego kadrowania
![]()
dobra ale ostrzenie na precyzyjną matówkę czy raczej na potwierdzenie. i jak to się ma z ludźmi który mają wadę wzroku(okulary)...
wiem że się tego od tak z dnia na dzień nie nauczy człowiek, ale jak widzę jakość zdjęć z np. Zeissa to robi to pozytywne wrażenie...
Regulamin pkt 8.
Ale tej jakosci nie zobaczysz na zdjeciach slubnychA robienie na manualnych szklach to rzeźbienie w ... błocie.