Cytat Zamieszczone przez Groenendael Zobacz posta
No I w koncu sie watek rozkreca. W odpowiedzi na zarzut zwiazany z Disco Polo. Lisa Holloway, Meg Bitton itd, itp. To tak jak z kinem europejskim I amerykanskim. Amerykanie mowia na filmy artystyczne - budzetowe. Rozmawiamy o naiwnosci spojrzenia na sztuke czy tym co sie sprzedaje. Pani Drossin sprzedaje b duzo tej fotografii. Ile Ty sprzedajesz ? Pokaz zdjecia. Mysle, ze kiedy nie ma argumentu, bo Te zdjecia jednak dla wielu maja smak ( zaraz powiemy o bezgusciu amerykanow ) uciekamy sie do przykladow artystycznej fotografii, ktora dla wielu ma znaczenie zadne. To takie typowo polskie. Ja tylko pokazalem przyklad do zarzutu legitymacyjnosci ... Czy ktos ja lubi za Te zdjecia czy nie to na tym forum nie bedzie mialo znaczenia. Robi swoje. I z tego co widze to wciaz mamy nieprzerwana linie ognia I zarzuty dot obiektywu Canona. Przeciez mamy wolny rynek ...
dobrze jest widziec to na co sie patrzy.
w zdjeciach ktore przytoczyles ta plastycznosc to skutek odpowiedniego oswietlenia i obrobki - nie obiektywu.

Poniewaz 50L jest od wielu lat na rynku i byla w zasadzie jedynym solidnym obiektywem C o tej ogniskowej, to naturalnie jest i wiecej przykladow zdjec nia robionych.
s 50 to zaledwie pare miesiecy , moze i mniej.

Takie zdjecia jak przytoczyles, ten fotograf robi kazdym obiektywem.
Tam jest koncept , wizja , wyczucie plastyczne - one decyduja .
to sa zdjcia robione przez osobe o uksztaltowanej osobowsci plastycznej/artystycznej.

wplyw akurat tego obiektywu w tym przypadku na wynik ostateczny jest dokladnie taki sam jak kazdego innego.

Na tych zdjciach ktore widzialem, jakosc bokeha nie odgrywa zadnej roli.

Inaczej mowiac - nie jest potrzebna dokladnie ten obiektyw zeby zrobic talie zdjecia - autorka jest w stanie zrobic to wszystkim prawidlowo dzialajacym.

Byc moze przeszla na S 50A ? - rysuje jednak lepiej .