Strona 5 z 79 PierwszyPierwszy ... 345671555 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 790

Wątek: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

  1. #41
    Pełne uzależnienie Awatar BeatX
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    44
    Posty
    1 736

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Propi Zobacz posta
    Czy może się ktoś pochwalić, jak wygląda ostrość tego szkła na f/1.2? Domyślam się, że nie jest to demon, ale mimo wszystko - jakieś cropy, najchętniej oczu ludzkich, na niskim iso? Please?
    click
    Fuji X-H2 | Fujinon 16/1.4 | Fujinon 35/1.4 | Viltrox 75/1.2
    Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/

  2. #42
    Fotografujący Awatar michael_key
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Stargard
    Wiek
    42
    Posty
    2 129

    Domyślnie

    Kurdę zdjęcia z tego szkła są świetne.
    Dlaczego takie drogie

  3. #43
    Pełne uzależnienie Awatar allxages
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    2 549

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michael_key Zobacz posta
    Dlaczego takie drogie
    Hmmm może bo..

    Cytat Zamieszczone przez michael_key Zobacz posta
    Kurdę zdjęcia z tego szkła są świetne.
    ;-)

  4. #44
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2005
    Posty
    1 905

    Domyślnie

    Coś ode mnie, f/1,2


    Jeśli chodzi o mnie to obiektyw ma dwie upierdliwości. Pierwszą jest bokeh, który potrafi wyjść kremowy, ale zdarza się też, że to co się rozmywa wygląda jak sieczka. Druga rzecz to praca na dalekie dystanse - przy ustawieniach bliskich nieskończoności na f/1,2 i innych dużych otworach ostrość w 50L potrafi odlecieć (na 5D Mark II). Do portretów robionych z 2-5 metrów jest super.

  5. #45
    Pełne uzależnienie Awatar allxages
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    2 549

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez strideer Zobacz posta
    Druga rzecz to praca na dalekie dystanse - przy ustawieniach bliskich nieskończoności na f/1,2 i innych dużych otworach ostrość w 50L potrafi odlecieć (na 5D Mark II). Do portretów robionych z 2-5 metrów jest super.
    Miałem tak w tandemie 1Ds3 + 35L, natomiast ten sam obiektyw z 5D2 działa idealnie...zawsze. Tak więc może to przypadłość Twojego zestawu, a nie modelu?

  6. #46
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2005
    Posty
    1 905

    Domyślnie

    Może, nie wiem. Przypuszczam, że 50L projektowano pod pracę z bliska, a charakter i zakres nieostrości przy dużych dystansach i otworze roboczym f/1,2 oraz takie a nie inne właściwości autofokusu w 5D Mark II załatwiają resztę. Grunt, że w odległościach portretowych się nie myli.

  7. #47

    Domyślnie

    Przez ten cholerny test na Optycznych totalnie nie zwracałem uwagi na to szkło. Dopiero po przeczytaniu tego wątku zauważyłem że ten obiektyw istnieje i przyznam się że zamącił mi mocno w głowie. Mam nadzieje że nikt nie będzie zły jak banalnie zapytam o porównanie go do 35L - jest sensownym zamienić tą eLę na 50 1,2? Od kiedy mam 24 1,4 to ta 35-tka leży w torbie a wiem że jest dobrym szkłem i szkoda by było zamienić je na gorsze. Jeśli ktoś ma doświadczenia z tymi szkłami to fajnie by było je przeczytać. Wątek zyska na atrakcyjności a mnie i może innym pomoże :smile:
    5D MarkII i III, + szkiełka L ... i Mitros+

  8. #48
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2005
    Posty
    1 905

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gall_Anonimowy Zobacz posta
    Przez ten cholerny test na Optycznych totalnie nie zwracałem uwagi na to szkło. Dopiero po przeczytaniu tego wątku zauważyłem że ten obiektyw istnieje i przyznam się że zamącił mi mocno w głowie. Mam nadzieje że nikt nie będzie zły jak banalnie zapytam o porównanie go do 35L - jest sensownym zamienić tą eLę na 50 1,2? Od kiedy mam 24 1,4 to ta 35-tka leży w torbie a wiem że jest dobrym szkłem i szkoda by było zamienić je na gorsze. Jeśli ktoś ma doświadczenia z tymi szkłami to fajnie by było je przeczytać. Wątek zyska na atrakcyjności a mnie i może innym pomoże :smile:
    Miałem 35L i 50L równocześnie, do tego 24mm TS-E na krótkim końcu. Jeden obiektyw za dużo - zgadnij co poszło do ludzi?

  9. #49
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez strideer Zobacz posta
    Jeden obiektyw za dużo - zgadnij co poszło do ludzi?
    Inni nabyli rzeczone 35L po to, żeby nie nabywać 50L
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  10. #50
    Pełne uzależnienie Awatar _igi
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    2 035

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez strideer Zobacz posta
    Może, nie wiem. Przypuszczam, że 50L projektowano pod pracę z bliska, a charakter i zakres nieostrości przy dużych dystansach i otworze roboczym f/1,2 oraz takie a nie inne właściwości autofokusu w 5D Mark II załatwiają resztę. Grunt, że w odległościach portretowych się nie myli.
    Zgodzę się, u mnie to szkło pracuje głównie w zakresie 60cm - 1,5m. W innych przypadkach przymykam, bo nie ma sensu tak duża przysłona :-)
    5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto

Strona 5 z 79 PierwszyPierwszy ... 345671555 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •