Strona 54 z 79 PierwszyPierwszy ... 444525354555664 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 531 do 540 z 790

Wątek: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

  1. #531
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2014
    Miasto
    New York
    Posty
    16

    Domyślnie Odp: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

    Uwielbiam Cie kolego . Naprawde . I podziwiam
    Canon 6D zagripowany, Canon 5D Mk III zagripowany
    C EF135 mm f/2L USM, C EF85 mm f/1.2L II USM, C EF50 mm f/1.2L USM, C EF70-200 mm f/2.8L IS II USM, C EF 16-35 mm f/2.8L USM
    Speedlite Transmitter ST-E3-RT, Speedlite 600EX-RT x 2

  2. #532
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2014
    Miasto
    New York
    Posty
    16

    Domyślnie Odp: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

    Kilka portretow legitymacyjnych robionych z GO. F 1.2 85 mm i 50 mm. Tutaj akurat wiecej zdjec z 85 mm.

    https://500px.com/JessicaDrossin

    Dobre. Legitymacja. Buaaaahaha ... Ubawiles mnie kolego do lez ... Naprawde.
    Canon 6D zagripowany, Canon 5D Mk III zagripowany
    C EF135 mm f/2L USM, C EF85 mm f/1.2L II USM, C EF50 mm f/1.2L USM, C EF70-200 mm f/2.8L IS II USM, C EF 16-35 mm f/2.8L USM
    Speedlite Transmitter ST-E3-RT, Speedlite 600EX-RT x 2

  3. #533
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2 512

    Domyślnie Odp: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

    wrzucam na google "najlepsze portety fotografioczne " i wychodzi cos takiego:

    https://www.google.at/search?q=najle...ed=0CAYQ_AUoAQ


    w ilu bokeh odgrywa jakas role ?


    no teraz przyklad bardziej powazny , zobaczmy klasyka:
    yoshuf karsh:

    https://www.google.at/search?q=yosif...&q=yosuf+carsh


    bokeh - zero roli


    kiedy posilkujemy sie bokehem i to sa te 90% zdjec portetowych o ktorych wspominasz

    zdjecia wypacykowanych na plastikowa lalke slicznotek , gapiacych sie w obiektyw .
    zwykle fotograficvzne disco - polo . czerpanie z najgorszych manier i wzorow. Bezsmakowie.
    Jesli chcesz ratowac brak konceptu , to potrrzeba przynajmniej bokeh.

    nie zebym mial cos przeciw bokeh , ale nie stawialby jakosci bokeh przed jakosc odwzorowania w stanie ostrym - a tutaj S50 A jest raczej lepsza.

  4. #534
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2007
    Posty
    2 601

    Domyślnie Odp: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

    Cytat Zamieszczone przez Groenendael Zobacz posta
    Kilka portretow legitymacyjnych robionych z GO. F 1.2 85 mm i 50 mm. Tutaj akurat wiecej zdjec z 85 mm.

    https://500px.com/JessicaDrossin

    Dobre. Legitymacja. Buaaaahaha ... Ubawiles mnie kolego do lez ... Naprawde.
    Masz jeszcze naiwne spojrzenie na fotografię skoro dajesz takie przykłady, ale to dobrze że ktoś jeszcze wierzy , przeczytaj sobie opisy pod zdjęciami i zastanów się skąd magia na tych zdjęciach (btw przykro mi że to ja niszczę wiarę też lubię taką naiwność), zacytuję:

    "Shot with my Canon 5D Mark iii and processed with actions and overlays from JD Beautiful World Collection and hand edits. Actions/Textures available here"
    Jestem szumofobem
    S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
    Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień

  5. #535
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2 512

    Domyślnie Odp: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

    Cytat Zamieszczone przez Groenendael Zobacz posta
    Kilka portretow legitymacyjnych robionych z GO. F 1.2 85 mm i 50 mm. Tutaj akurat wiecej zdjec z 85 mm.

    https://500px.com/JessicaDrossin

    Dobre. Legitymacja. Buaaaahaha ... Ubawiles mnie kolego do lez ... Naprawde.
    swietne zdjecia mieszczace sie w konwencji manieryzmu subiektywistycznego.
    nie widzialem wszystki zaledwie niektore - zero znaczenia odgrywa w nich bokeh.

    dobrze jest nazywac rzeczy po imieniu.

  6. #536
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2014
    Miasto
    New York
    Posty
    16

    Domyślnie Odp: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

    No I w koncu sie watek rozkreca. W odpowiedzi na zarzut zwiazany z Disco Polo. Lisa Holloway, Meg Bitton itd, itp. To tak jak z kinem europejskim I amerykanskim. Amerykanie mowia na filmy artystyczne - budzetowe. Rozmawiamy o naiwnosci spojrzenia na sztuke czy tym co sie sprzedaje. Pani Drossin sprzedaje b duzo tej fotografii. Ile Ty sprzedajesz ? Pokaz zdjecia. Mysle, ze kiedy nie ma argumentu, bo Te zdjecia jednak dla wielu maja smak ( zaraz powiemy o bezgusciu amerykanow ) uciekamy sie do przykladow artystycznej fotografii, ktora dla wielu ma znaczenie zadne. To takie typowo polskie. Ja tylko pokazalem przyklad do zarzutu legitymacyjnosci ... Czy ktos ja lubi za Te zdjecia czy nie to na tym forum nie bedzie mialo znaczenia. Robi swoje. I z tego co widze to wciaz mamy nieprzerwana linie ognia I zarzuty dot obiektywu Canona. Przeciez mamy wolny rynek ...

    --- Kolejny post ---

    A jesli chodzi o portrety, ktore wskazales w linku to jednak opieraja sie na GO. A tego chyba dotycza ostatnie wypowiedzi.
    Canon 6D zagripowany, Canon 5D Mk III zagripowany
    C EF135 mm f/2L USM, C EF85 mm f/1.2L II USM, C EF50 mm f/1.2L USM, C EF70-200 mm f/2.8L IS II USM, C EF 16-35 mm f/2.8L USM
    Speedlite Transmitter ST-E3-RT, Speedlite 600EX-RT x 2

  7. #537
    Pełne uzależnienie Awatar zdebik
    Dołączył
    Jun 2013
    Miasto
    Londyn
    Posty
    4 067

    Domyślnie Odp: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

    Lisa Holloway ma "slodkie" portrety sam ja podgladam na fejsie. Ale moim zdaniem Sue Bryce naprawde wie co chce osiagnac i to osiaga. Sama "strzela" 35 lub 50.

  8. #538
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2 512

    Domyślnie Odp: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

    Cytat Zamieszczone przez Groenendael Zobacz posta
    No I w koncu sie watek rozkreca. W odpowiedzi na zarzut zwiazany z Disco Polo. Lisa Holloway, Meg Bitton itd, itp. To tak jak z kinem europejskim I amerykanskim. Amerykanie mowia na filmy artystyczne - budzetowe. Rozmawiamy o naiwnosci spojrzenia na sztuke czy tym co sie sprzedaje. Pani Drossin sprzedaje b duzo tej fotografii. Ile Ty sprzedajesz ? Pokaz zdjecia. Mysle, ze kiedy nie ma argumentu, bo Te zdjecia jednak dla wielu maja smak ( zaraz powiemy o bezgusciu amerykanow ) uciekamy sie do przykladow artystycznej fotografii, ktora dla wielu ma znaczenie zadne. To takie typowo polskie. Ja tylko pokazalem przyklad do zarzutu legitymacyjnosci ... Czy ktos ja lubi za Te zdjecia czy nie to na tym forum nie bedzie mialo znaczenia. Robi swoje. I z tego co widze to wciaz mamy nieprzerwana linie ognia I zarzuty dot obiektywu Canona. Przeciez mamy wolny rynek ...
    dobrze jest widziec to na co sie patrzy.
    w zdjeciach ktore przytoczyles ta plastycznosc to skutek odpowiedniego oswietlenia i obrobki - nie obiektywu.

    Poniewaz 50L jest od wielu lat na rynku i byla w zasadzie jedynym solidnym obiektywem C o tej ogniskowej, to naturalnie jest i wiecej przykladow zdjec nia robionych.
    s 50 to zaledwie pare miesiecy , moze i mniej.

    Takie zdjecia jak przytoczyles, ten fotograf robi kazdym obiektywem.
    Tam jest koncept , wizja , wyczucie plastyczne - one decyduja .
    to sa zdjcia robione przez osobe o uksztaltowanej osobowsci plastycznej/artystycznej.

    wplyw akurat tego obiektywu w tym przypadku na wynik ostateczny jest dokladnie taki sam jak kazdego innego.

    Na tych zdjciach ktore widzialem, jakosc bokeha nie odgrywa zadnej roli.

    Inaczej mowiac - nie jest potrzebna dokladnie ten obiektyw zeby zrobic talie zdjecia - autorka jest w stanie zrobic to wszystkim prawidlowo dzialajacym.

    Byc moze przeszla na S 50A ? - rysuje jednak lepiej .

  9. #539
    Pełne uzależnienie Awatar zdebik
    Dołączył
    Jun 2013
    Miasto
    Londyn
    Posty
    4 067

    Domyślnie Odp: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

    Cytat Zamieszczone przez Bechamot Zobacz posta
    Byc moze przeszla na S 50A ? - rysuje jednak lepiej .
    Raczej nie, z tego co pisala jej ulubiencem jest 70-200 2.8 ii.

  10. #540
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2007
    Posty
    2 601

    Domyślnie Odp: Canon 50mm f/1.2 L USM lens

    Cytat Zamieszczone przez Groenendael Zobacz posta
    No I w koncu sie watek rozkreca. W odpowiedzi na zarzut zwiazany z Disco Polo. Lisa Holloway, Meg Bitton itd, itp. To tak jak z kinem europejskim I amerykanskim. Amerykanie mowia na filmy artystyczne - budzetowe. Rozmawiamy o naiwnosci spojrzenia na sztuke czy tym co sie sprzedaje.
    Nie rozmawiamy o naiwności spojrzenia na sztukę, to nie jest przedmiotem dyskusji, rozmawiamy o Twojej naiwnej wierze w sposób powstawania takiej fotografii np. o roli obiektywu w takiej fotografii, nie wiem jak to powiedzieć żeby Cię nie urazić, ale ja po prostu wiem jak ona to robi i wiem co ona robi i opowieści o cudownych właściwościach elek zostaw dla innych (tych którzy jeszcze wierzą w bajki), a zdjęcia są fajne tez lubię taką bajkę, niejeden pewnie nazwie je kiczykiem ale mnie się podobają.

    To ty wywołałeś dyskusję "o wyższości", nie wiem po co porównujesz tą wspaniałą konstrukcję z budżetowym kundlem, skoro jest tak wspaniała to sama się obroni - ja sobie porównałem i kupiłem kundla i jestem bardziej niż zadowolony i nikt mi nie wmówi że czarne jest czarne a białe jest białe , prezentujesz to co opisałem jako kompleks kundla, a to nie ma sensu nie można mieć kompleksu kundla.
    Jestem szumofobem
    S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
    Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień

Strona 54 z 79 PierwszyPierwszy ... 444525354555664 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •