Cytat Zamieszczone przez Janusz Body Zobacz posta
System "zabezpieczający" PayPal dobrze zabezpiecza PayPala i jego 3.5% od transakcji. Kupującego prawie wcale. Szansa na odzyskanie kasy jest tylko w przypadku zakupów na e-Bay. Zakupy w sklepach internetowych w ogóle nie są chronione. Wiem co mówię bo zdarzyło mi się otwierać spór ze sklepem internetowym w Hiszpanii. Nawet niedostarczenie towaru nie jest przez PayPal chronione.


Z listu od PayPal:


Czyli spadaj klient. Jak masz problem to gadaj z Allegro, e-Bay czy sklepem bo PayPal swoje już skasował i umywa ręce. Korzystam z ich usług bo muszę. Inaczej po w/w mailu daaaawno bym zrezygnował.


EDIT: Sklep się po ok. 3 miesiącach wywiązał z transakcji - inaczej miał bym jakieś 500 euro w plecy.

EDIT2: Jak sklep przyśle cokolwiek np. kartę pamięci za 30 zł zamiast obiektywu za 2000 zł to... przedmiot znacznie różniący się od opisu i ... jak wyżej.
Rzeczywiscie paypal dziala w zakresie ochrony wylacznie przy przy transakcjach eBay, natomiast aby byc zabezpieczonym nalezy placic visa przez paypal. Nie ma bata aby przegrac jak sie umie udowodnic, ze kupiony przedmiot czy usluga byl sprzedany nam z bledami. Co wiecej oni obciazenie naszego konta kredytowego pomniejszaja o wartosc spornej trasakcji az do wyjasnienia sprawy. Warunkiem jest aby nie przeciagac zalozenia skargi po stwierdzeniu, ze sprzedawca nie wywiazal sie z umowy. Po zakupinieu czegokolwiek nalezy zabezpieczyc sie kopiujacac wszystkie dokumenty jakie moga miec wplyw na decyzje w sporze. Czyli jak sie cos kupuje to robic zrzuty ekranowe z kazdego momentu procesowania zakupu. jezeli wszystko jest OK to wywalami na smietnik, jezeli nie to mamy praktycznie gotowca na wygranie sporu