Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: ifirma.pl

Początki nałogu Awatar takpoprostu

Domyślnie ifirma.pl

Hej, będąc na zasadach ogólnych i na książce przychodów - rozchodów... Korzysta ktoś z Was z tego portalu ? A może jakieś tańsze alternatywy online ? Czy w ogóle opłaca się mieć tam konto mając mają firmę foto slubna ? Chciałbym zaczerpnąć Waszej opinii..
    *t*a*k*p*o*p*r*o*s*t*u*

Domyślnie

Mam u nich profil ale nie na firmę foto. Bardzo fajna wygodna sprawa szczególnie jeśli masz dużo faktur przychodowo-kosztowych. Jeśli nie masz ich dużo a szczególnie jeśli nie jesteś vatowcem to chyba nie ma sensu brać takiej księgowości. No chyba, że jesteś totalnie zielony w kwestiach księgowych to zawsze pewniej jest mieć taką księgowość bo wszystko samo się policzy

Domyślnie

jestem zielony ;] ale faktur wystawiać nie wystawiam bo vatowcem nie jestem... Czyli rozumiem będę płacił 70zł miesięcznie i praktycznie będę wykorzystywał 10% możliwości portalu ?
    *t*a*k*p*o*p*r*o*s*t*u*

Domyślnie

jeśli rozliczasz sobie kilometrówkę za używanie samochodu prywatnego na rzecz firmy to jeszcze może się opłaci bo fajnie się to tam liczy. Ale jak tego nie robisz to już zupełnie bez sensu
    Lepiej sobie ściągnąć KPiR w excelu i też będzie sam liczył a podstaw księgowości się można z neta nauczyć tylko trzeba być na bieżąco w niektórymi zmianami a w ifirma powiadamiają Cię o zmianach i aktualizują system więc to masz z głowy wtedy... Sam musisz podjąć decyzję

Pełne uzależnienie Awatar allxages

Domyślnie

Jak dla mnie to ifirma.pl byla totalnie nieintuicyjna. Uzywam teraz od 2 lat wfirma.pl i jest super.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez allxages Zobacz posta
    Jak dla mnie to ifirma.pl byla totalnie nieintuicyjna. Uzywam teraz od 2 lat wfirma.pl i jest super.
    wfirma.pl chyba jest tańsza yep ?
    *t*a*k*p*o*p*r*o*s*t*u*

Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Miasto
    Pod Tatrami

Domyślnie

A ja tam wolę żywą księgową .