Ten pierścień to sprężyna, która poprzez rozprężenie powinna zablokować się w rowku wyfrezowanym w oprawce filtra i w pierścieniu z gwintem. Musi być przecięty, bo inaczej nie dałoby się złożyć całości w jeden mechanizm. Jak dobrze obejrzysz pierścień z gwintem i oprawkę filtra, to powinnaś zobaczyć te podfrezowania, w których siedzi ta sprężyna. Podejrzewam, że złożenie filtra do kupy to 10 sekund roboty.Gdyby zdjęcie było większe, mógłbym podpowiedzieć, jak to dokładnie zrobić. Spróbuj jednak Przypatrzeć się dokładniej, czy podfrezowanie znajdujące się na kołnierzu oprawki filtra nie jest głębsze, niż podfrezowanie wewnątrz pierścienia z gwintem. Jeżeli tak jest, to trzeba ułożyć złoty pierścień w podfrezowaniu na oprawce filtra i nie pozwalając mu się rozprężyć, nasunąć na nią pierścień z gwintem. Jeżeli masz znajomego pasjonata starej motoryzacji, będzie wiedział jak to zrobić.