Cytat Zamieszczone przez meeraz Zobacz posta
Alex, dzięki za szybką analizę Właśnie podobnej analizy oczekiwałem od serwisu, niestety Serwis twierdzi że ten obiektyw jest w pełni sprawny. Dla sklepu to zdanie serwisu jest wiążące więc nie pozostaje nic innego jak spotkanie w sądzie. Ciekawi mnie tylko jaki tam będzie rzeczoznawca i jak mam się przygotować do konfrontacji z dużą siecią rtv agd?
Może w pierwszej kolejności zgłoś się bezpośrednio do Canona PL lub siedziby głównej z tym problemem. Serwis to nie Canon tylko tak samo jak Ty klient Canona, tylko w innym zakresie. Serwis może nie chce lub nie potrafi tego zrobić i nieważne tu jest brak chęci czy wiedzy, ważne jest to, że Ty zapłaciłeś i jesteś niezadowolony zarówno z produktu jak i z serwisu. Znając Canona i jego troskę o reputację własną to nie pozwoli sobie na takie podejście i wpłynie w jakiś sposób na serwis lub sprzedawcę w celu pozytywnego załatwienia problemu.