No i pokaze: uszkodzone szklo, opis aukcji, na ktorej jest napisane, ze towar powinien byc w pelni sprawny, nieuszkodzone pudlo transportowe oraz fakt, ze zaraz po wykryciu wady natychmiast zawiadomil o tym sprzedawce :]
Nawet jak wysle do serwisu, zeby zdiagnozowano wade, to serwis nie stwierdzi KIEDY nastapilo uszkodzenie. Poda tylko czy jest to uszkodzenie mechaniczne, czy z winy zuzycia. A sprzedawca nie ma przeciez diagnozy serwisu, ze sprzet jest w pelni sprawny.
Widzisz.. caly widz polega na tym, ze jest to wada ukryta.
Bo szklo ostrzy, opakowanie w ktorym przyszlo nie mialo sladow zniszczenia. Wada ujawnia sie w specyficznych warunkach i przeprowadzajac testy przy kurierze takze 99,999% innych kupujacych nie wykylo by jej.
Z Twojej perspektywy, gdyby przyszlo pudlo zgniecione, nie bylo by zadnych problemow. A tak jest zonk.