Pokaż wyniki od 1 do 10 z 156

Wątek: Kosmiczny problem z 70-200L I

Mieszany widok

  1. #1
    Uzależniony Awatar RTSiak
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    635

    Domyślnie

    Goomis dzięki za ofertę pomocy ale już się dogadałem z innym użytkownikiem naszego forum, który mieszka zaraz obok kupującego i nie ma problemu z przetestowaniem szkła. Mimo wszystko nawet jeśli faktycznie okaże się uszkodzone to nadal nie wiem co zrobić. Jestem przekonany, że przed wysyłką mechanicznie było w 100% sprawne.

  2. #2
    Początki nałogu Awatar Viqy
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    49
    Posty
    407

    Post

    Cytat Zamieszczone przez RTSiak Zobacz posta
    Goomis dzięki za ofertę pomocy ale już się dogadałem z innym użytkownikiem naszego forum, który mieszka zaraz obok kupującego i nie ma problemu z przetestowaniem szkła. Mimo wszystko nawet jeśli faktycznie okaże się uszkodzone to nadal nie wiem co zrobić. Jestem przekonany, że przed wysyłką mechanicznie było w 100% sprawne.
    Teoretycznie, jeśli klient podpisał list przewozowy lub inny dokument przy odbiorze, potwierdził, że odbiera produkt bez zastrzeżeń. Mógłby sprawdzić towar w obecności doręczyciela i spisać ewentualny protokół, ale tego też nie zrobił. Jeśli zgłosił uwagi po jakimś czasie od odbioru - mam przekonanie, graniczące z pewnością, że może liczyć tylko na twoją dobrą wolę. Obiektyw przecież mógł kupującemu spaść z 10 piętra na glebę.

  3. #3
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 297

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RTSiak Zobacz posta
    Goomis dzięki za ofertę pomocy ale już się dogadałem z innym użytkownikiem naszego forum, który mieszka zaraz obok kupującego i nie ma problemu z przetestowaniem szkła. Mimo wszystko nawet jeśli faktycznie okaże się uszkodzone to nadal nie wiem co zrobić. Jestem przekonany, że przed wysyłką mechanicznie było w 100% sprawne.
    Jeśli sprzedałeś sprzęt sprawny i jesteś tego na 100% pewien to piłeczka jest po stronie kupującego.
    A tak w ogóle to w jakim czasie od otrzymania szkła przez kupującego zgłosił on zastrzeżenia?

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RTSiak Zobacz posta
    Goomis dzięki za ofertę pomocy ale już się dogadałem z innym użytkownikiem naszego forum, który mieszka zaraz obok kupującego i nie ma problemu z przetestowaniem szkła. Mimo wszystko nawet jeśli faktycznie okaże się uszkodzone to nadal nie wiem co zrobić. Jestem przekonany, że przed wysyłką mechanicznie było w 100% sprawne.
    A no to gites. Myślę, że jest to dobre rozwiązanie.
    Jak się okaże, że nie jest sprawny to jest raczej nierozwiązany dylemat.
    Bo widzisz. Ty uważasz, że był sprawny a kupujący twierdzi, że tak nie jest.
    Z Twojej perspektywy - Ty nie masz pewności czy może pracownikowi na sortowni się za mocno paczką rzuciło, czy może kupującemu się szkło "niechcący wymsknęło" i się nie przyznaje.
    Z perspektywy kupującego - On nie ma pewności, czy Ty go robisz w balona i dobrze wiedziałeś o tej wadzie, czy może pracownikowi na sortowni się za mocno paczką rzuciło.
    Ja bym zaproponował zwrot połowy kosztów naprawy.
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •