Cytat Zamieszczone przez PBmarkII Zobacz posta
Za bardzo się tym przejmujesz. Skoro gość nie chce zrealizować "gwarancji" jaka mu proponujesz czyli on odsyła do ciebie wadliwy egzemplarz a ty sprawdzasz i potem zwrot/naprawa to najzwyczajniej w świecie kręci. Zawsze ale to zawsze kupujący odsyła pierwszy. Po za tym jeśli nie chce tego zrobić z obawy że nie odeślesz pieniędzy to najpierw niech sam wyśle do serwisu orginalnego canona i niech stwierdzą przyczynę. Jesli nie robi żadnej z tych rzeczy po prostu zakończ rozmowę i mówiąc szczerze miej go gdzieś bo koleś sobie jaja robi.

PS. Jeśli nawet bedzie obwiniał pocztę polską niestety skoro nie wziął ubezpieczonej paczki dlaczego ty masz ponosić winę ?
i teraz zaczyna byc widoczne ze jednak cos kombinuje , i mysle ze zadnego filmiku nie ma ( chyba ze by sie od początku domyslal ze moze byc cos nie tak ).
jak wspomniano powinien odeslac obiektyw do sprzedawcy , przynajmniej ja bym tak zrobil nie patrząc czy odbierze przesylke czy nie .. a wpisy na forum moze czytac bez logowania . chyba sam mu napisales ze kolega z forum pojedzie do niego i sprawdzi czy jest faktycznie usterka



Cytat Zamieszczone przez spr Zobacz posta
Wiesz co...w tej sytuacji przestań z nim wymieniać maile tylko napisz konkretnie że ma być ekspertyza z serwisu Canon Warszawa ul. Żytnia

Przestań się z nim kłócić i olej(nic tak nie denerwuje:P)

Lub niech odsyła do ciebie obiektyw a ty mu zwracasz kasę minus:koszty wysyłki,oraz amortyzacja sprzętu-bo rozumiem że ciągle używa tego obiektywu.

Polecam udać się z wyciągiem korespondencji mailowej i opisem sytuacji do bezpłatnej poradni prawnej np.studencka poradnia prawna.
Nie wiem czy u Ciebie jest taka w mieście ale u mnie jest i działa bardzo fajnie.

Dostajesz odp na piśmie, wygląda to wszystko niezwykle pro a łatwo gościa wystraszysz a przy okazji sam poznasz zasadę postępowania i rację strony.


Chyba nie ma już potrzeby wałkować tematu.
Powodzenia.

Napisz jak skończyła się sprawa
a przecież w serwisie nikt nie każe płacić , ekspertyza i wycena jest za darmo i dają papierek .
poza tym mysle ze jesli sie obawia tego nie wplacisz polowy to chyba mozna sie dogadac z serwisem ze płacą dwie strony ,ty jako wstepnie przy rozpoczeciu naprawy a on przy odbiorze