Wiesz co...w tej sytuacji przestań z nim wymieniać maile tylko napisz konkretnie że ma być ekspertyza z serwisu Canon Warszawa ul. Żytnia
Przestań się z nim kłócić i olej(nic tak nie denerwuje:P)
Lub niech odsyła do ciebie obiektyw a ty mu zwracasz kasę minus:koszty wysyłki,oraz amortyzacja sprzętu-bo rozumiem że ciągle używa tego obiektywu.
Polecam udać się z wyciągiem korespondencji mailowej i opisem sytuacji do bezpłatnej poradni prawnej np.studencka poradnia prawna.
Nie wiem czy u Ciebie jest taka w mieście ale u mnie jest i działa bardzo fajnie.
Dostajesz odp na piśmie, wygląda to wszystko niezwykle pro a łatwo gościa wystraszysz a przy okazji sam poznasz zasadę postępowania i rację strony.
Chyba nie ma już potrzeby wałkować tematu.
Powodzenia.
Napisz jak skończyła się sprawa