Strona 15 z 16 PierwszyPierwszy ... 513141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 156

Wątek: Kosmiczny problem z 70-200L I

  1. #141
    Uzależniony Awatar RTSiak
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    635

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    Zakładając że obiektyw był sprawny.

    Masz jakieś zdjęcia robione tym obiektywem z numerem seryjnym w exif ? Przed zapakowaniem ? W dniu wysyłki ?

    Z ciekawości, kto z tego forum sprawdzał ten obiektyw u kupującego ?
    Nie mam zdjęć z dnia wysyłki... nie mam nawet z +/- tygodnia przed wysyłka, bo w miejsce tego szkła kupiłem inne i to leżało i czekało na nabywce. Najświeższe co mam z tego szkła to 3szt na 70/135/200 które wysyłałem jako sample.

    Co to za różnica? Wydaje mi się, że ta osoba odwiedza ten wątek i jeśli będzie chciała to się ujawni ;]


    Ten filmik to jest po prostu kpina. Facet naprawdę jest niepoważny. Do mnie go odesłać nie chce, do serwisu też nie (chciałem, żeby wysłał go do mnie, ja bym go sprawdził i jeśli faktycznie coś byłoby nie tak odesłałbym do serwisu) bo nie ma czasu, bo do pracy potrzebny, bo kasy na naprawę nie ma... i najchętniej wydębiłby po prostu odemnie gotówkę na naprawę. Nawet nie pisałem nic o tym, że najpierw będę chciał zobaczyć papier z serwisu potwierdzający usterkę i jej koszt. Pewnie znowu by się zamotał... ehhh


    Cytat Zamieszczone przez spr Zobacz posta
    ale w ogóle cokolwiek orzeknie, zdiagnozuje.
    Może "bijecie pianę" a naprawa to koszt 200zł

    Tego nikt tak nie określi bez oglądania
    Dokładnie to samo mu ostatnio napisałem. Koszt naprawy jest nieznany i w najgorszym z możliwych przypadków będzie to te 800zł +/-.
    Ostatnio edytowane przez RTSiak ; 24-05-2012 o 15:31

  2. #142
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RTSiak Zobacz posta
    (...)Facet naprawdę jest niepoważny. Do mnie go odesłać nie chce, do serwisu też nie (chciałem, żeby wysłał go do mnie, ja bym go sprawdził i jeśli faktycznie coś byłoby nie tak odesłałbym do serwisu) bo nie ma czasu, bo do pracy potrzebny, bo kasy na naprawę nie ma... i najchętniej wydębiłby po prostu odemnie gotówkę na naprawę. Nawet nie pisałem nic o tym, że najpierw będę chciał zobaczyć papier z serwisu potwierdzający usterkę i jej koszt. Pewnie znowu by się zamotał... ehhh (...)
    Dlatego ja w dalszym ciągu uważam, że powinieneś go olać, w tej sytuacji. Dziwne to wszystko...

  3. #143
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    64

    Domyślnie

    Za bardzo się tym przejmujesz. Skoro gość nie chce zrealizować "gwarancji" jaka mu proponujesz czyli on odsyła do ciebie wadliwy egzemplarz a ty sprawdzasz i potem zwrot/naprawa to najzwyczajniej w świecie kręci. Zawsze ale to zawsze kupujący odsyła pierwszy. Po za tym jeśli nie chce tego zrobić z obawy że nie odeślesz pieniędzy to najpierw niech sam wyśle do serwisu orginalnego canona i niech stwierdzą przyczynę. Jesli nie robi żadnej z tych rzeczy po prostu zakończ rozmowę i mówiąc szczerze miej go gdzieś bo koleś sobie jaja robi.

    PS. Jeśli nawet bedzie obwiniał pocztę polską niestety skoro nie wziął ubezpieczonej paczki dlaczego ty masz ponosić winę ?
    Brak ;(

  4. #144

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RTSiak Zobacz posta
    Facet naprawdę jest niepoważny. Do mnie go odesłać nie chce, do serwisu też nie (chciałem, żeby wysłał go do mnie, ja bym go sprawdził i jeśli faktycznie coś byłoby nie tak odesłałbym do serwisu) bo nie ma czasu, bo do pracy potrzebny, bo kasy na naprawę nie ma... i najchętniej wydębiłby po prostu odemnie gotówkę na naprawę.

    Wiesz co...w tej sytuacji przestań z nim wymieniać maile tylko napisz konkretnie że ma być ekspertyza z serwisu Canon Warszawa ul. Żytnia

    Przestań się z nim kłócić i olej(nic tak nie denerwuje:P)

    Lub niech odsyła do ciebie obiektyw a ty mu zwracasz kasę minus:koszty wysyłki,oraz amortyzacja sprzętu-bo rozumiem że ciągle używa tego obiektywu.

    Polecam udać się z wyciągiem korespondencji mailowej i opisem sytuacji do bezpłatnej poradni prawnej np.studencka poradnia prawna.
    Nie wiem czy u Ciebie jest taka w mieście ale u mnie jest i działa bardzo fajnie.

    Dostajesz odp na piśmie, wygląda to wszystko niezwykle pro a łatwo gościa wystraszysz a przy okazji sam poznasz zasadę postępowania i rację strony.


    Chyba nie ma już potrzeby wałkować tematu.
    Powodzenia.

    Napisz jak skończyła się sprawa
    L-dorado
    blog

  5. #145

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PBmarkII Zobacz posta
    Za bardzo się tym przejmujesz. Skoro gość nie chce zrealizować "gwarancji" jaka mu proponujesz czyli on odsyła do ciebie wadliwy egzemplarz a ty sprawdzasz i potem zwrot/naprawa to najzwyczajniej w świecie kręci. Zawsze ale to zawsze kupujący odsyła pierwszy. Po za tym jeśli nie chce tego zrobić z obawy że nie odeślesz pieniędzy to najpierw niech sam wyśle do serwisu orginalnego canona i niech stwierdzą przyczynę. Jesli nie robi żadnej z tych rzeczy po prostu zakończ rozmowę i mówiąc szczerze miej go gdzieś bo koleś sobie jaja robi.

    PS. Jeśli nawet bedzie obwiniał pocztę polską niestety skoro nie wziął ubezpieczonej paczki dlaczego ty masz ponosić winę ?
    i teraz zaczyna byc widoczne ze jednak cos kombinuje , i mysle ze zadnego filmiku nie ma ( chyba ze by sie od początku domyslal ze moze byc cos nie tak ).
    jak wspomniano powinien odeslac obiektyw do sprzedawcy , przynajmniej ja bym tak zrobil nie patrząc czy odbierze przesylke czy nie .. a wpisy na forum moze czytac bez logowania . chyba sam mu napisales ze kolega z forum pojedzie do niego i sprawdzi czy jest faktycznie usterka



    Cytat Zamieszczone przez spr Zobacz posta
    Wiesz co...w tej sytuacji przestań z nim wymieniać maile tylko napisz konkretnie że ma być ekspertyza z serwisu Canon Warszawa ul. Żytnia

    Przestań się z nim kłócić i olej(nic tak nie denerwuje:P)

    Lub niech odsyła do ciebie obiektyw a ty mu zwracasz kasę minus:koszty wysyłki,oraz amortyzacja sprzętu-bo rozumiem że ciągle używa tego obiektywu.

    Polecam udać się z wyciągiem korespondencji mailowej i opisem sytuacji do bezpłatnej poradni prawnej np.studencka poradnia prawna.
    Nie wiem czy u Ciebie jest taka w mieście ale u mnie jest i działa bardzo fajnie.

    Dostajesz odp na piśmie, wygląda to wszystko niezwykle pro a łatwo gościa wystraszysz a przy okazji sam poznasz zasadę postępowania i rację strony.


    Chyba nie ma już potrzeby wałkować tematu.
    Powodzenia.

    Napisz jak skończyła się sprawa
    a przecież w serwisie nikt nie każe płacić , ekspertyza i wycena jest za darmo i dają papierek .
    poza tym mysle ze jesli sie obawia tego nie wplacisz polowy to chyba mozna sie dogadac z serwisem ze płacą dwie strony ,ty jako wstepnie przy rozpoczeciu naprawy a on przy odbiorze
    kolekcjoner sprzętowy

  6. #146
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    64

    Domyślnie

    a dlaczego maja placic 2 strony ? przecież pisze że wysłał sprawny obiektyw więc kwestia udowodnienia leży po stronie kupujacego ewentualnie może się po ekspertyzie domagać jeśli wyjdzie że jest uszkodzony zwrotów za to kosztów.
    Brak ;(

  7. #147
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    i co? Jak się sprawa rozwinęła?
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  8. #148
    Uzależniony Awatar RTSiak
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    635

    Domyślnie

    Póki co cisza (przed burzą ? ). Może w końcu kupujący poszedł robić zdjęcia...

  9. #149
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 267

    Domyślnie

    Albo się samo naprawiło lub film z rozpakowywania mu zaginął

  10. #150
    Uzależniony Awatar RTSiak
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    635

    Domyślnie Odp: Kosmiczny problem z 70-200L I

    Wczoraj rozmawiałem z doświadczonym canonierem, który dość dobrze ogarnia temat od strony technicznej. Podobno w starszych szkłach (to było z przed 2000r) w tego typu przypadkach AF często miał problemy opisane przez kupującego. Znajomy stwierdził również, że w serwisie gość zostałby olany, a usterka nie podlegałaby gwarancji (jeśli takowa by jeszcze była). On sam miał 70-200 I i w tamtej sztuce po takim przestawieniu ogranicznika również trzeba było pomóc szkłu i ruszyć je ''z kopa'' (poruszyć pierścieniem ostrzenia). W sumie rozwiały się wszelkie moje wątpliwości co do tego szkła. Po prostu jest sprawne i ''taki jego urok'', a raczej starszych konstrukcji USM i ograniczników. W związku z tym chyba nawet nie pokryje ewentualnej wysyłki szkła do serwisu (zresztą po takim czasie mógł sam coś zepsuć i teraz chcieć naprawić to na mój koszt...) bo jest to bezcelowe, a szkło faktycznie jest ok.

    btw. ostatnio oskarżył mnie o złamanie tajemnicy korespondencji przez wklejane przeze mnie cytaty ręce opadają.

Strona 15 z 16 PierwszyPierwszy ... 513141516 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •