Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Raw, Rozdzielczosc, Grupowa obrobka zdjec.

Miasto
    Deutschland

Domyślnie Raw, Rozdzielczosc, Grupowa obrobka zdjec.

Witam Wszystkich Serdecznie,

na wstepie chciala bym zaznaczyc ze jestem bardzo zielona w waszym fotograficznym slangu i byla bym bardzo wdzieczna jak byscie starali sie dac dosc proste odpowiedzi
    Fotografia zajmuje sie z pasji; A wlasciwie wydaje mi sie ze dla mojego ego Niedawno jednak dostalam propozycje zrobienia zdjec na slubie. Do tej pory robilam glownie rodzinie. Mam bardzo duzo do was pytan
    - W jakich rozdzielczosciach powinnam dac zdjecia parze mlodej?
    _ Czy dajecie zdjecia w dwuch roznych rozdzielczosciach ( np. te do wstawienia na internet zeby to klijent w zmniejszaniu sam palcow nie maczal i psul naszej jakosci zdjec . Inna rozdzielczosc to ta do drukowania.
    - Kadrowanie w camera Raw 2 do 3 jest to prawidlowa wielkosc jaka ja kadruje ? (prawidlowa do wydruku, a zeby mi nie poobcinali w drukarni zdjec z kazdej strony )
    - Zdjecia wykonane w rawach , czy potrzebuja one jakiejs specjalnej obrobki ?
    Zdolalam zaowazyc ze sa to strasznie surowe zdjecia ktore musze ostrzyc za kazdym razem w PS.
    - Czy istnieje jakis ''magiczny'' sposob na zmienienie rozdzielczosci wszystkich zdjec razem bez otwierania kazdego z osobna ? To samo tyczy sie ostrosci ktora mam ustawiona w akcjach (operacje) i chciala bym dac ja na zdjecia wszystkie bez monotonnego powtarzania jej na kazdym zdjeciu . To samo tyczy sie mojej sygnaturki ( malego podpisu w lewym dolnym roku) czy zdjec b&w.
    Jak mniemam jest to pewnie jakas obrobka gropowa o ktorej nie mam zielonego pojecia ....

DZIEKUJE SERDECZNIE ZA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI I POMOC !!!!!!!!!

(Przepraszam za brak pl znakow i mozliwe bledy ort, aczkolwiek nie mieszkam w kraju i nie posiadam podkreslania na tutejszym komputerze... )

Pełne uzależnienie Awatar xxkomarxx
    Miasto
    Rzeszów, Tarnobrzeg, Sandomierz