Nie zauważyłem tej wypowiedzi wczoraj...

Cytat Zamieszczone przez janmar Zobacz posta
Negatyw a negatyw....
Ja robiłem tak.Film profi nie amatorski. Zawsze duże puszki jak bez kaset lub pudełko,min.25 sztuk .kasetek po 36 klatek.Tak aby mieć całość materiału z tą samą datą i serią.Pierwsza kasetka naświetlona testowo.Wywołanie filmu zawsze sam.Nigdy nikomu naświetlonego negatywu.
Wołam zawsze u tej samej osoby i na szczęście nie jest to MediaMarkt, więc powiedzmy że to jakiś kompromis
Jeżeli chodzi o serię i datę to..moim zdaniem zależy. Jeżeli powiedzmy robimy sesje fotograficzną to i owszem, ale np. w moim przypadku to cykl który na tą chwilę jest rozpisany na jesszcze 3-4 lata. To by mi się materiały przeterminowały do tego czasu Poza tym wykonywany w przeróżnych miejscach więc i tak spójności nie będzie, a te minimalne rozjazdy między filmami nie powinny być tutaj problemem. Oczywiście cykl nie jest tworzony codziennie, ale jak jadę na kolejną część to filmy z jednej serii, bo w obrębie jednego fragmentu to już głupio by było mieć rozjazd

Cytat Zamieszczone przez jacek_73
BTW: ciekawi mnie natomiast dlaczego Ty akurat wybrałeś portę?
Preferencje osobiste oczywiście :-)
Tak jak BW, każda rolka TriXa od razu mnie cieszy, tak ukochanego przez wielu HP5+ zwyczajnie nudzi. Jak oglądam cudze zdjęcia i dostaję wypieków na twarzy to później też okazuje się, że to TriX.

I dokładnie tak samo jest z Portrą. Zwyczajnie strasznie podobają mi się zdjęcia z niej.
Lubię też Fuji Pro 400H, ale ten jest zbyt dosłowny dla mnie i akurat do tego co teraz robię zdecydowanie wolę Portrę