przedział 100-12800 był jako przkład, zarówno w C jak i N mozna to ustawiać dowolnie, tym bardziej, że iso 12800 wg mnie jest w pełni użytwalne
x pro2/ 23/ 56/10-24/
U mnie, różnie to bywa zafarbem
Raz jest:
ISO 10000
http://tposkrobko.pl/can/850.jpg
http://tposkrobko.pl/can/850a.jpg
ISO 12800
http://tposkrobko.pl/can/851a.jpg
Raz nie ma
Ostatnio edytowane przez Merde ; 23-04-2012 o 20:38
U mnie jest tak samo. Zafarb pojawia się tam gdzie w rogu jest ciemno, a tam gdzie róg jest jaśniejszy już znika jak na twoim trzecim samplu.
5D mark III, C.35/1.4L, S.85/1.4, S.14/2.8 // Oly XZ-1
Tak, naturalnie...![]()
Proponuję okiełznać technikę zanim zacznie się wypisywać takie komentarze, które mogą nieźle spaprać pracę komuś kto w to uwierzy... Ja posunę się nieco dalej i zaproponuję w pracy zarobkowej ustawienie body na zielony kwadracik, wtedy dopiero można będzie skupić się na kadrze... a co tam...
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Ja, stojący przed dylematem na co zmienić po sezonie puszkę, kolejny raz poproszę o pokazanie tej przewagi!!!
Wciąż o niej słyszę - dajcie jej doświadczyć chłopaki w końcu, bo na razie mam tylko mętlik w głowie...
Ostatnio edytowane przez dulak ; 23-04-2012 o 21:11 Powód: Automerged Doublepost
5D mark III, C.35/1.4L, S.85/1.4, S.14/2.8 // Oly XZ-1
Ja mam prośbę do niektórych o obniżenie temperatury dyskusji, szczególnie o powstrzymane się od insynuacji i ataków personalnych. Ten wątek już się w zasadzie nadaje wyłącznie do Pralni.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Tu sprawa jest dość prosta-w obrazowaniu przewagi raczej nie masz co szukać oprócz lekkiego skoku jakości na wyższych czułościach. Zarejestrujesz większą liczbę obrazów z poprawnie ustawioną ostrością niż w poprzednim modelu ze względu na normalny AF. Sądzę , że nie ma sensu rozdrabnianie się na temat innych funkcji i aspektów, uważam, że po prostu mają marginalne znaczenieJa, stojący przed dylematem na co zmienić po sezonie puszkę, kolejny raz poproszę o pokazanie tej przewagi!!!
Wciąż o niej słyszę - dajcie jej doświadczyć chłopaki w końcu, bo na razie mam tylko mętlik w głowie...
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Wielokrotnie w swoich pytaniach poruszałam temat niedoświetlania w Canonie. Czacha twierdził, że raczej z 5d3 nie ma tego problemu prawdopodobnie. Wygląda na to, że jednak coś jest i było zawsze na rzeczy:
Kompletnie nie znam się na filmowaniu i video więc nie wiem czy w tej materii zasady są te same.Dziwne tylko ponieważ parametry są identyczne dla 3 korpusów.Proszę o korektę jak coś.
Ostatnio edytowane przez zaix ; 24-04-2012 o 00:10 Powód: Automerged Doublepost
Canon: 5d3, 24-70 , 85 1.8