Strona 288 z 345 PierwszyPierwszy ... 188238278286287288289290298338 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 871 do 2 880 z 3719

Wątek: 5DmkIII w praktyce

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2010
    Wiek
    48
    Posty
    149

    Domyślnie Odp: 5DmkIII w praktyce

    Chyba nie było o tej karcie i tak, ta karta jest mega szybka.

    Bodajże najszybsza jak do tej pory karta na rynku dla 5d3, urywa palec wskazujący
    5Dmk3, 60D, 16-35L/4, 35L, 100L/2.8, 85/1.8, 50/1.4, 24-105L, 17-85, 580EX II

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    834

    Domyślnie Odp: 5DmkIII w praktyce

    Cytat Zamieszczone przez raado Zobacz posta
    Chyba nie było o tej karcie i tak, ta karta jest mega szybka.

    Bodajże najszybsza jak do tej pory karta na rynku dla 5d3, urywa palec wskazujący
    Toshiba 1066x też wygląda ciekawie. Która karta na rynku jest najszybsza, trudno powiedzieć, trzeba by wziąć wszystkie karty i testować

  3. #3
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2010
    Wiek
    48
    Posty
    149

    Domyślnie Odp: 5DmkIII w praktyce

    Tu: Rob Galbraith DPI: Canon EOS 5D Mark III jegomość potestował różne karty i aparaty.

    Zestawienie jest sprzed roku i być może jeszcze wtedy nie było tej Toshiby na rynku. Może coś się niedługo uaktualni - dobrze by było.
    ZA to ciekawie wygląda porównanie żółtego odpowiednika 5dmk3, czyli D800. Jpegi są bardzo szybkie (zapis) a tam gdzie potrzeba szybkości to jej nie ma - czyli raw i tryb burst (jpeg+raw).

    Canon górą!!!
    Ostatnio edytowane przez raado ; 21-06-2013 o 22:59
    5Dmk3, 60D, 16-35L/4, 35L, 100L/2.8, 85/1.8, 50/1.4, 24-105L, 17-85, 580EX II

  4. #4
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2012
    Miasto
    Dusseldorf / Krakow
    Posty
    50

    Domyślnie Odp: 5DmkIII w praktyce

    Cytat Zamieszczone przez raado Zobacz posta
    ZA to ciekawie wygląda porównanie żółtego odpowiednika 5dmk3, czyli D800. Jpegi są bardzo szybkie (zapis) a tam gdzie potrzeba szybkości to jej nie ma - czyli raw i tryb burst (jpeg+raw).
    Porównywać szybkość zapisu/odczytu można ale nie skusiłbym się na twierdzenie, że D800 jest odpowiednikiem 5Dmk3. To są jednak różne puszki do różnych zastosowań.

  5. #5
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    834

    Domyślnie Odp: 5DmkIII w praktyce

    Cytat Zamieszczone przez raado Zobacz posta
    ZA to ciekawie wygląda porównanie żółtego odpowiednika 5dmk3, czyli D800. Jpegi są bardzo szybkie (zapis) a tam gdzie potrzeba szybkości to jej nie ma - czyli raw i tryb burst (jpeg+raw).

    Canon górą!!!
    Czy ja wiem, mogę powiedzieć, że jestem wielkim fanem SDHC i nie lubię CF, D800 ma UHS-I, 5D III nie ma.
    20MB/s (canona) vs 40MB/s (nikona) jest różnica nie ?

  6. #6
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2010
    Wiek
    48
    Posty
    149

    Domyślnie Odp: 5DmkIII w praktyce

    Cytat Zamieszczone przez RAW Zobacz posta
    Porównywać szybkość zapisu/odczytu można ale nie skusiłbym się na twierdzenie, że D800 jest odpowiednikiem 5Dmk3. To są jednak różne puszki do różnych zastosowań.
    To nie moje twierdzenie ale te dwa body to najczęściej zestawiane ze sobą aparaty. Tak samo jak np: d4 vs 1dx itp.
    Czytając ten wątek bądź jeszcze inny nieszczęsny przed nim, możesz zauważyć że userzy 5dmk3, chcąc nie chcąc odwołują się do D800 i na odwrót.

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez Grzesiek_PL Zobacz posta
    Czy ja wiem, mogę powiedzieć, że jestem wielkim fanem SDHC i nie lubię CF, D800 ma UHS-I, 5D III nie ma.
    20MB/s (canona) vs 40MB/s (nikona) jest różnica nie ?
    Za co tu nie lubieć CF, za prędkości które ci dają? Zdecydowanie szybsze niż SDHC i UHS-1 razem wzięte. Najszybsza karta UHS-1 jest 23 najszybsza zaraz po 22 innych CF
    5Dmk3, 60D, 16-35L/4, 35L, 100L/2.8, 85/1.8, 50/1.4, 24-105L, 17-85, 580EX II

  7. #7
    Coś już napisał Awatar wisiena
    Dołączył
    Aug 2008
    Miasto
    Krosno
    Posty
    64

    Domyślnie Odp: 5DmkIII w praktyce

    Po przesiadce z 5dII każda karta jest dla mnie mega szybka na tym aparacie . Z drugiej strony co z tego że używam Sandiska Extreme 60MB/s, który by mi w zupełności wystarczył jak ogranicza mnie prędkość beckupowej karty SD. Coś za coś

  8. #8
    Coś już napisał Awatar wisiena
    Dołączył
    Aug 2008
    Miasto
    Krosno
    Posty
    64

    Domyślnie Odp: 5DmkIII w praktyce

    Jak by się ktoś zastanawiał a chyba nie było to 5DMKIII działa z wyzwalaczami radiowymi Yongnuo RF-602. Przy czasie 1/160 jest ok a przy 1/200 widać już lekki czarny pas na dole ekranu.

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie Odp: 5DmkIII w praktyce

    Jako, że nie jestem na forum ostatnio regularnie to zapytam bo z pobieżnie przejrzanych kilku stron nie mogę nigdzie odnaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
    Otóż mam zarówno 5D3 jak i 5D2. Z racji polityki Adobe zostałem zmuszony do przesiadki na LR w wersji 4.
    I teraz mam kilka problemów i ciężko mi stwierdzić czy wynikają one z jakiś błędów w sofcie czy może jednak z różnic w obu aparatach.
    Otóż pierwsze co zauważyłem to RAWy z 5D3 na profilu Adobe Standard mają sprane, wyblakłe kolory oraz odcienie żółci są bardziej sino-papuciasto-zielone (szczególnie skóra) co przywołuje u mnie wspomnienie niegdysiejszej, wątpliwej przyjemności obróbki plików z Nikona D300... O ile tutaj znalazłem dosyć proste rozwiązanie - bo zmiana profilu na Camera Standard przywraca normalne barwy i kontrast to jednak idąc dalej pojawia się inny, o wiele bardziej uciążliwy dla mnie problem.
    Pracując wcześniej na 2x5D2 moje szkła Canona czyli 35L, 85/1.8 i 70-200L były idealnie zgodne kolorystycznie. Chodzi mi o to, że ustawiając WB na jednym zdjęciu i robiąc Sync settings na reszcie miałem to samo. Niestety teraz dobre czasy się skończyły i ustawiając WB na plikach z 5D2 i synchronizując je z tymi z 5D3 wychodzi masakra. Np przy plikach na których teraz pracuję muszę zmieniać WB o +200K i +12tinty... Gdzie są to wartości raczej niemałe (szczególnie tinta...) W sumie tutaj też sprawa nie jest taka skomplikowana, bo wystarczy, że ustawię w LR filtr po atrybucie modelu puszki ale nie powiem żeby to było rozwiązanie komfortowe... I nie jest to mój wymysł bo info o składowych kolorów potwierdza to, że jeszcze nie oślepłem...
    Pytanie czy to LR 4 ma jakiś problem z 5D3 czy to jednak 5D3 ma problem z 5D2? :P
    Powiem szczerze, że im dalej w las tym 5D3 mnie coraz bardziej denerwuje, zamiast sprawiać więcej przyjemności z robienia zdjęć...
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  10. #10

    Domyślnie Odp: 5DmkIII w praktyce

    Cytat Zamieszczone przez banan82 Zobacz posta
    Witam,

    Wczoraj doszedl do mnie zamowiiony dzien wczesniej Canon 5D mkIII Jest to moj upgrade z 5D mkI wiec technologicznie skok jest duzy.

    Mam szybkie pytanie do obecnych uzytkownikow mkIII. Czy zauwazyliscie ze puszka domyslnie niedoswietla zdjecia? Praktycznie wiekszosc testowych strzalow jakie zrobilem wczoraj wyglada na niedoswietlona - sprawdzalem na monitorze. Dodajac kompensacje ekspozycji o 1/3-1 stop pomaga znacznie.
    moze wrzuc tu kilka sampli bez obrobki prosto z puszki

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    Jako, że nie jestem na forum ostatnio regularnie to zapytam bo z pobieżnie przejrzanych kilku stron nie mogę nigdzie odnaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
    Otóż mam zarówno 5D3 jak i 5D2. Z racji polityki Adobe zostałem zmuszony do przesiadki na LR w wersji 4.
    I teraz mam kilka problemów i ciężko mi stwierdzić czy wynikają one z jakiś błędów w sofcie czy może jednak z różnic w obu aparatach.
    Otóż pierwsze co zauważyłem to RAWy z 5D3 na profilu Adobe Standard mają sprane, wyblakłe kolory oraz odcienie żółci są bardziej sino-papuciasto-zielone (szczególnie skóra) co przywołuje u mnie wspomnienie niegdysiejszej, wątpliwej przyjemności obróbki plików z Nikona D300... O ile tutaj znalazłem dosyć proste rozwiązanie - bo zmiana profilu na Camera Standard przywraca normalne barwy i kontrast to jednak idąc dalej pojawia się inny, o wiele bardziej uciążliwy dla mnie problem.
    Pracując wcześniej na 2x5D2 moje szkła Canona czyli 35L, 85/1.8 i 70-200L były idealnie zgodne kolorystycznie. Chodzi mi o to, że ustawiając WB na jednym zdjęciu i robiąc Sync settings na reszcie miałem to samo. Niestety teraz dobre czasy się skończyły i ustawiając WB na plikach z 5D2 i synchronizując je z tymi z 5D3 wychodzi masakra. Np przy plikach na których teraz pracuję muszę zmieniać WB o +200K i +12tinty... Gdzie są to wartości raczej niemałe (szczególnie tinta...) W sumie tutaj też sprawa nie jest taka skomplikowana, bo wystarczy, że ustawię w LR filtr po atrybucie modelu puszki ale nie powiem żeby to było rozwiązanie komfortowe... I nie jest to mój wymysł bo info o składowych kolorów potwierdza to, że jeszcze nie oślepłem...
    Pytanie czy to LR 4 ma jakiś problem z 5D3 czy to jednak 5D3 ma problem z 5D2? :P
    Powiem szczerze, że im dalej w las tym 5D3 mnie coraz bardziej denerwuje, zamiast sprawiać więcej przyjemności z robienia zdjęć...
    Ja tak mialem z kolorami obrabiajac zdjecia w CS5, twarze mialy trupi kolor i ogolnie ze zdjeciami od strony koloru bylo cos nie tak, problem odszedl w zapomnienie po tym jak zmienilem ustawienia w ACR, a dokladnie ustawilem na sRGB. Nie wiem, moze w LR tez jest taka mozliwosc
    Ostatnio edytowane przez greg01 ; 27-06-2013 o 09:32

Strona 288 z 345 PierwszyPierwszy ... 188238278286287288289290298338 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •