Chyba nie było o tej karcie i tak, ta karta jest mega szybka.
Bodajże najszybsza jak do tej pory karta na rynku dla 5d3, urywa palec wskazujący
Chyba nie było o tej karcie i tak, ta karta jest mega szybka.
Bodajże najszybsza jak do tej pory karta na rynku dla 5d3, urywa palec wskazujący
5Dmk3, 60D, 16-35L/4, 35L, 100L/2.8, 85/1.8, 50/1.4, 24-105L, 17-85, 580EX II
Tu: Rob Galbraith DPI: Canon EOS 5D Mark III jegomość potestował różne karty i aparaty.
Zestawienie jest sprzed roku i być może jeszcze wtedy nie było tej Toshiby na rynku. Może coś się niedługo uaktualni - dobrze by było.
ZA to ciekawie wygląda porównanie żółtego odpowiednika 5dmk3, czyli D800. Jpegi są bardzo szybkie (zapis) a tam gdzie potrzeba szybkości to jej nie ma - czyli raw i tryb burst (jpeg+raw).
Canon górą!!!
Ostatnio edytowane przez raado ; 21-06-2013 o 22:59
5Dmk3, 60D, 16-35L/4, 35L, 100L/2.8, 85/1.8, 50/1.4, 24-105L, 17-85, 580EX II
To nie moje twierdzenie ale te dwa body to najczęściej zestawiane ze sobą aparaty. Tak samo jak np: d4 vs 1dx itp.
Czytając ten wątek bądź jeszcze inny nieszczęsny przed nim, możesz zauważyć że userzy 5dmk3, chcąc nie chcąc odwołują się do D800 i na odwrót.
--- Kolejny post ---
Za co tu nie lubieć CF, za prędkości które ci dają? Zdecydowanie szybsze niż SDHC i UHS-1 razem wzięte. Najszybsza karta UHS-1 jest 23 najszybsza zaraz po 22 innych CF
5Dmk3, 60D, 16-35L/4, 35L, 100L/2.8, 85/1.8, 50/1.4, 24-105L, 17-85, 580EX II
Po przesiadce z 5dII każda karta jest dla mnie mega szybka na tym aparacie. Z drugiej strony co z tego że używam Sandiska Extreme 60MB/s, który by mi w zupełności wystarczył jak ogranicza mnie prędkość beckupowej karty SD. Coś za coś
![]()
Jak by się ktoś zastanawiał a chyba nie było to 5DMKIII działa z wyzwalaczami radiowymi Yongnuo RF-602. Przy czasie 1/160 jest ok a przy 1/200 widać już lekki czarny pas na dole ekranu.
Jako, że nie jestem na forum ostatnio regularnie to zapytam bo z pobieżnie przejrzanych kilku stron nie mogę nigdzie odnaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
Otóż mam zarówno 5D3 jak i 5D2. Z racji polityki Adobe zostałem zmuszony do przesiadki na LR w wersji 4.
I teraz mam kilka problemów i ciężko mi stwierdzić czy wynikają one z jakiś błędów w sofcie czy może jednak z różnic w obu aparatach.
Otóż pierwsze co zauważyłem to RAWy z 5D3 na profilu Adobe Standard mają sprane, wyblakłe kolory oraz odcienie żółci są bardziej sino-papuciasto-zielone (szczególnie skóra) co przywołuje u mnie wspomnienie niegdysiejszej, wątpliwej przyjemności obróbki plików z Nikona D300... O ile tutaj znalazłem dosyć proste rozwiązanie - bo zmiana profilu na Camera Standard przywraca normalne barwy i kontrast to jednak idąc dalej pojawia się inny, o wiele bardziej uciążliwy dla mnie problem.
Pracując wcześniej na 2x5D2 moje szkła Canona czyli 35L, 85/1.8 i 70-200L były idealnie zgodne kolorystycznie. Chodzi mi o to, że ustawiając WB na jednym zdjęciu i robiąc Sync settings na reszcie miałem to samo. Niestety teraz dobre czasy się skończyły i ustawiając WB na plikach z 5D2 i synchronizując je z tymi z 5D3 wychodzi masakra. Np przy plikach na których teraz pracuję muszę zmieniać WB o +200K i +12tinty... Gdzie są to wartości raczej niemałe (szczególnie tinta...) W sumie tutaj też sprawa nie jest taka skomplikowana, bo wystarczy, że ustawię w LR filtr po atrybucie modelu puszki ale nie powiem żeby to było rozwiązanie komfortowe... I nie jest to mój wymysł bo info o składowych kolorów potwierdza to, że jeszcze nie oślepłem...
Pytanie czy to LR 4 ma jakiś problem z 5D3 czy to jednak 5D3 ma problem z 5D2? :P
Powiem szczerze, że im dalej w las tym 5D3 mnie coraz bardziej denerwuje, zamiast sprawiać więcej przyjemności z robienia zdjęć...
5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk
moze wrzuc tu kilka sampli bez obrobki prosto z puszki
--- Kolejny post ---
Ja tak mialem z kolorami obrabiajac zdjecia w CS5, twarze mialy trupi kolor i ogolnie ze zdjeciami od strony koloru bylo cos nie tak, problem odszedl w zapomnienie po tym jak zmienilem ustawienia w ACR, a dokladnie ustawilem na sRGB. Nie wiem, moze w LR tez jest taka mozliwosc![]()
Ostatnio edytowane przez greg01 ; 27-06-2013 o 09:32