Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Spadająca jakość Cyfrowe.pl ?

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec Awatar trolluch
    Dołączył
    Jan 2009
    Miasto
    Nowy Dwór Mazowiecki
    Wiek
    45
    Posty
    100

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Jeśli pracownik sklepu nie ma podglądu na bieżąco w stany magazynowe dostawców - to w tym "kontakcie bezpośrednim" nie masz szans na uzyskanie 100% pewnej informacji. Sprzedawca sam musi wykonać telefon do hurtowni - podczas rozmowy z tobą raczej tego nie zrobi?
    OK, ale w tym przypadku może chyba powiedzieć, że oddzwoni za kilkanaście minut, zamiast wprowadzać w błąd?
    coś Canona, coś Tamrona, a i Nissin się znajdzie

  2. #2
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez trolluch Zobacz posta
    OK, ale w tym przypadku może chyba powiedzieć, że oddzwoni za kilkanaście minut, zamiast wprowadzać w błąd?
    Zgadza się, ja osobiście tak bym zrobił.
    Nie wiem czym to tłumaczyć, może zbytnim przeciążeniem innymi telefonami z zapytaniami o ceny itp.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •