Ja mogę jedynie potwierdzić to co napisał cyfrowe.pl
Jestem programistą w firmie, która również ma wiele zamówień i wielu dostawców i wiem, że z dostawcami czasem problemy bywają,
- mogą podać błędne dane
- może paść serwer dostawcy i wtedy dane są nieaktualne
- opóźnienia są nie po stronie dostawcy, ale firmy kurierskiej
- uszkodzenia
Są rzeczy, których nie przeskoczysz.
Najbezpieczniej jest pisać /dostępność na telefon/. Ale odpowiedzmy sobie szczerze, większość klientów nie po to szuka przez internet zeby dzwonić. Idziemy do innego sklepu, ktory ma dostepnosc 24h.
A tak na prawde 24h mozna podać tylko jezeli ma sie to na SWOIM magazynie. Jezeli sklep, a zwlaszca mały sklepik ma wszystko 24h - jest to podejrzane. 2-3 dni to zazwyczaj status, kiedy cos jest u dostawcy w duzych ilosciach i planowana jest dostawca.. Chociaz juz to mamy totolotek. Cala reszta to wrozenie z fusów.
Najwazniejsze jest informowanie klienta o potencjalnych opóźnieniach. Nie ma nic gorszego niż klient, który pozostaje bez pieniedzy i bez jakiejkolwiek informacji co z nimi sie stalo.