.... wydaje mi się, że nie ma wytłumaczenia. Zamiast gadać bzdury, lepiej nic nie mówić...

Dużo gorsza jest błędna informacja niż żadna. W przypadku braku odpowiedzi mogę zapukać o innego sklepu i nie kupować tam, w przypadku wprowadzenia w bląd traci się kilka dni (ok 3 dni zanim pieniądze wróciły na moje konto) plus nerwy i brak produktu.

Co ciekawe jak miałem ekscesy z obiektywem, kiedy cyfrowe poinformowało mnie, że obiektyw wyjedzie w ciągu ok 5-7 dni i prezpraszali za opóźnienie, na stronie zmienili dostępność z 24h na 2-3 dni... czyli i tak kilka dni wcześniej niż mi obiecali...

Generalnie później byłem informowany co się dzieje z zamówieniem, ale niesmak pozostał... A wystarczy tylko mieć aktualne dane w sklepie albo tam gdzie trudno stwierdzić napisać 'na zamówienie' zamiast 2-3 dni i było by po sprawie.