Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Spadająca jakość Cyfrowe.pl ?

Widok wątkowy

  1. #6
    Uzależniony Awatar flankerp
    Dołączył
    Aug 2010
    Miasto
    Cork, Ireland
    Wiek
    45
    Posty
    636

    Domyślnie

    reguły (o internetowych pieniaczach nie wspominam) negatywne uwagi tyczyły się faktu np. że towar jest dostępny w przeciągu kilku dni a u dystrybutora okazywało się, że go już nie ma lub np. dystrybutor przysyłał towar „ciut” inny niż ten zamieszczony w opisie.
    No, ale dziwi mnie, ze handlowiec potwierdza, że zamówienie będzie zrealizowane na czas a kilka godzin później, że nie mogą zrealizować zupełnie...

    Sam pracowałem prawie 10 lat jako handlowiec i nigdy mi się nie zdarzyło wprowadzić klienta w błąd. Najwyżej informowałem, że na tę chwilę nie mogę potwierdzić i tyle...

    Ja mieszkam z agranicą i dla mnie czas gra istotną rolę. Często ktoś ze znajomych jedzie w moim kierunku i wtedy robie zamówienie... Z reguły mam na to ok 7-10 dni stąd czas realizacji jest dla mnie istotny... Co mi po tym jak towar przyjedzie dzień po tym jak kolega wyląduje już u mnie? Będzie leżakował kolejne miesiące aż kto inny przyleci.. Przy większych kwotach, nie ma problemu, mogę sobie zamówić kuriera za granice (100zł w cyfrowych) ale przy zakupach za 500 czy 600zł nie warto..


    Mianowicie taki, że sklepy internetowe, przynajmniej te o których piszę, słabo dbają o aktualizację danych.
    Dokładnie tak.. niestety...
    Ostatnio edytowane przez flankerp ; 23-03-2012 o 15:01
    Zepsuty Canon 500D + Grip czekający na upgrade | C17-55 2.8 IS, C75-300 USM, C50mm 1,8 | Nissin Di622 Mark II, 2x YN460 + Phottix Aster | Benro A1980F + B-00+PU-40 M8 | Garść filtrów kolorowych dla Cokin P |

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •