Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: [PioterC] galeria początkującego amatora

PioterC
    Guest

Domyślnie [PioterC] galeria początkującego amatora

01.
    02.
    03.
    04.
    05.

Witajcie,
    jestem początkującym fotografem, który dopiero zaczyna zabawę lustrzanką cyfrową Canon 550D... na wyposażeniu mam szkło kit'owe - EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS oraz stałkę EF 50 mm f/1,8 II...
    Powyżej zamieściłem kilka z nie wiem jakiej liczby moich pierwszych fotek i bardzo proszę o konstruktywną krytykę... chcę się uczyć i mam do tego wielkie chęci, ale chciałbym wiedzieć co robię źle, co poprawić, co robię dobrze (pewnie nic) i na co zwracać w szczególności uwagę...

Z góry za wszystko dziękuję...

Regulamin pkt 9.
    Ostatnio edytowane przez PioterC ; 29-02-2012 o 15:12

Domyślnie

NA PEWNO wszystkie zdjęcia są za ciemne.
    Zapewne jasność monitora masz za wysoką i wszystkie zdjęcia ściemniasz przy obróbce.
    Jeśli to są jpg prosto z aparatu to zmuś aparat żeby robił jaśniejsze obrazki

PioterC
    Guest

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez komarsnk Zobacz posta
    NA PEWNO wszystkie zdjęcia są za ciemne.
    Zapewne jasność monitora masz za wysoką i wszystkie zdjęcia ściemniasz przy obróbce.
    Jeśli to są jpg prosto z aparatu to zmuś aparat żeby robił jaśniejsze obrazki
    wszystkie, wszystkie? jedynym jpg'iem z aparatu jest ta "dziupla" - reszta to przerobione na jpg RAW'y...

Awatar grzechu83
    Miasto
    Zabrze

Domyślnie

Może mi się wydaje, ale w ostatnim chyba ręka jest ostrzejsza od twarzy.
    600D + S17-70 2.8-4 OS HSM + C50 1.8 STM + 580ex + Sherpa 600R + LowePro Nova 160 ...i na razie tyle mojego

PioterC
    Guest

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez grzechu83 Zobacz posta
    Może mi się wydaje, ale w ostatnim chyba ręka jest ostrzejsza od twarzy.