Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: etiuda 5dmk2

  1. #1

    Domyślnie etiuda 5dmk2

    Film "Albo szczęście" jest moją etiudą zaliczeniową do szkoły, w której studiuję operatorkę. Zapraszam do obejrzenia i wylania fali krytyki.

  2. #2
    Początki nałogu Awatar sylwester Samluk
    Dołączył
    Jun 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    46
    Posty
    316

    Domyślnie

    Witam, obejrzałem cały filmik i muszę przyznać, e ciekawy choć problem alkoholu jest doś oklepany i znany. Całość bardzo pozytywnie , przekaz jest, fajnie 5D Mark II spisuje się wkręceniu poszczególnych scen.

    Czekam na jeszcze.
    |5D Mark I| |50D+BG-E2N| |400D+BG-E3| |Sigma 10-20mm f/4-5,6 EX DC HSM| |Canon EF 28mm f/1.8| |Canon EF 85mm f/1.8|
    |Canon EF 70-200mm f/4 L USM| |Canon Speedlite 430 EX II|Knight TR-332 E-TTL Trigger

  3. #3
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    46
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Ogląda się ciekawie.

    Mam uwagi:
    1. Za dużo tego gadania z radia. Zamiast tła, robi się z tego jakiś motyw w którym widz zaczyna się doszukiwać jakiegoś przekazu / znaczenia / sensu.
    2. Nie podobają mi się niestabilizowane ujęcia w pierwszej części, np. 0:44, wprowadza to jakiś niepokój. W drugiej części to już pasuje.
    4. W pierwszej części poszedłbym "na całość" i jeszcze bardziej odrealnił przekaz, dał jeszcze więcej schematu i przesady - w końcu to tylko sen więc można wszystko a widz wybaczy kiedy się już zorientuje. Domyślam się że np. ujęcie z żelazkiem i to że laska z przesadnym zadowoleniem wykonuje swoje obowiązki mają mieć właśnie taką funkcję. Dałbym początek w miarę "realnie", a później wszystko coraz bardziej przesadne i groteskowe aż widz zaczyna się krzywić że co to za ściema i wtedy ciach, gość się budzi.
    5. Wiem, że to trudne, ale druga część ma mało realizmu, za to światło super. Dialog w tle brzmi dość teatralnie :-)
    6. Puder widać ;-)

  4. #4