Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Wątek: Photoshop CS6

Widok wątkowy

  1. #36

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janusz Body Zobacz posta
    To nie tak. WB jest wyliczany z interpolacji z matrycy bayera. Przy różnych obszarach dochodzi konieczność interpolacji w strefach przejściowych, żeby przejścia były płynne i niezauważalne.
    Jeśli rozpatrywać na tym poziomie to moze faktycznie byc troche męczące. Ale może po prostu wywolują normalnie na kilku warstwach z rożnym WB a reszta to zwykle mieszanie między tymi warstwami? Tak czy tak nie sadzę żeby moc obliczeniowa była tutaj problemem, od ostatnich 2 ACRów moc obliczeniowa PC jakoś znacząco się nie zwiększyła

    Cytat Zamieszczone przez Janusz Body Zobacz posta
    Karta graficzna nie bierze udziału w obliczeniach WB. Nawet ta z najwyższej półki.
    To to wiem. Pytanie dlaczego jeszcze nie bierze. GPU od dawna ma wszystko co potrzebne by to zrobić (w koncu Adobe już to robi na filmach w Premiere) ale dlaczego omijają ACRa?
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Myślałem że obsługa GPU będzie w CS5 (w końcu przepisali cały silnik 2010 a to dobry moment aby dodac taką funkcjonalność) - nie dali. Myślałem że w końcu w CS6 będzie na 100% - dalej nie ma ... o co chodzi?!
    Ostatnio edytowane przez wain ; 24-02-2012 o 13:03 Powód: Automerged Doublepost

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •