Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 39 z 39

Wątek: Photoshop CS6

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Tak mi się skojarzyło z naszą dyskusją.
    Wykonane w 1937 roku. Pierwsza "zygota" Photoshopa zawiązała się dokładnie 50 lat później.
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  2. #2

    Domyślnie

    Wracając do tematu z interesujących mnie nowości w ACR 7 (LR4):
    -Lokalna korekta WB! (Dlaczego tak pozno?!)
    -Lokalny NR.
    -Osobne krzywe dla kanałów RGB.
    -Nowy proces (pewno niestety wolniejszy ale może znowu spadnie szum).

    Miłoby było jakby był jakiś ludzki przybornik na zdefiniowane pędzle
    albo co lepsze nawet skróty klawiaturowe.. ale to dopiero chyba w CS10.

  3. #3
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wain Zobacz posta
    ....
    -Lokalna korekta WB! (Dlaczego tak pozno?!)....
    Problem był "od zawsze" i nosił nazwę moc obliczeniowa komputerów. :-) To będzie też "kosztowało" i zapewne na słabszych kompach nie będzie nazbyt użyteczny. Chyba, że opracowali jakiś super wydajny algorytm - w co wątpię. :-)

    Janusz,
    Old enough to know better - but I do it anyway.

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janusz Body Zobacz posta
    Problem był "od zawsze" i nosił nazwę moc obliczeniowa komputerów. :-) To będzie też "kosztowało" i zapewne na słabszych kompach nie będzie nazbyt użyteczny. Chyba, że opracowali jakiś super wydajny algorytm - w co wątpię. :-)
    Nie bardzo rozumiem dlaczego to mialoby byc bardziej pracohlonne niz wyswietlenie obrazu z zadanym WB. Przeciez przy obliczeniu wartosci pixela brany jest ustawiony WB tyle że w tej chwili dla wszystkich pixeli jest taki sam. Teraz jego wartość będzie brana z mapy/maski.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Orientuje się ktoś może dlaczego Adobe broni się rekami i nogami przed wsparciem GPU (OPEN_CL/DirectCompute) w ACR?

    Dzisiejsza karta ze sredniej polki powinna sobie bez problemu poradzic z obrobka takiego ACRa..
    Ostatnio edytowane przez wain ; 24-02-2012 o 12:12 Powód: Automerged Doublepost

  5. #5
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wain Zobacz posta
    Nie bardzo rozumiem dlaczego to mialoby byc bardziej pracohlonne niz wyswietlenie obrazu z zadanym WB. Przeciez przy obliczeniu wartosci pixela brany jest ustawiony WB tyle że w tej chwili dla wszystkich pixeli jest taki sam. Teraz jego wartość będzie brana z mapy/maski.
    To nie tak. WB jest wyliczany z interpolacji z matrycy bayera. Przy różnych obszarach dochodzi konieczność interpolacji w strefach przejściowych, żeby przejścia były płynne i niezauważalne.


    Cytat Zamieszczone przez wain Zobacz posta
    ...
    Dzisiejsza karta ze sredniej polki powinna sobie bez problemu poradzic z obrobka takiego ACRa..
    Karta graficzna nie bierze udziału w obliczeniach WB. Nawet ta z najwyższej półki.

    Janusz,
    Old enough to know better - but I do it anyway.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •