Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 62

Wątek: Mini studio- fotografia produktowa

  1. #1
    Awatar Wicoor
    Dołączył
    Jan 2012
    Miasto
    Kraków
    Posty
    8

    Domyślnie Mini studio- fotografia produktowa

    Witam serdecznie, jestem początkujący jeśli chodzi o fotografię, do tej pory pory robiłem amatorskie zdjęcia do sklepu internetowego miałem do dyspozycji w miarę dobry sprzęt, ale teraz chciałbym zrobić sobie w mieszkaniu takie mini studio, żeby móc robić zdjęcia chociaż takie jak do tej pory:


    pomóżcie mi proszę dobrać do tego sprzęt. Chodzi mi o to żeby udało mi się zrobić to naprawdę po kosztach. Szukam cały czas na allegro różnych lamp z parasolkami itd, ale nie chce się potem nadziać i kupić mega szajs, którym nie zrobię dobrze oświetlonego produktu.

  2. #2
    Początki nałogu Awatar KUBAwo
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    W-WA
    Posty
    449

    Domyślnie

    ile chcesz wydać $ ?
    i co już masz ?
    5D, 15-30 3.5-4.5, 28 1.8, 50 1.4, 85 1.8, 180 2.8

  3. #3
    Awatar Wicoor
    Dołączył
    Jan 2012
    Miasto
    Kraków
    Posty
    8

    Domyślnie

    Nie mam nic. Niestety do tej pory robiłem zdjęcia nie na swoim sprzęcie, a teraz nie będę mógł już z niego korzystać. Nie mam nawet statywu:P Moim body 40D i Canonem 50mm f1,8 mam nadzieję narazie się posiłkować. Ponieważ potrzebuję sprzętu na mieszkaniu od 1 marca to na już mogę skołować kwotę około 1000zł. Potem najwyżej dokupię coś lepszego ale rozumiesz, potrzebuję czegoś na już dlatego taki ograniczony mam budżet. Mam nadzieję że w moim krytycznym przypadku da się coś poradzić
    Ostatnio edytowane przez Wicoor ; 19-02-2012 o 12:13

  4. #4
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    17

    Domyślnie

    Jak szukasz czegoś taniego to zobacz link poniżej:

    http://multifoto.pl/category/studio-...ia-bezcieniowa

    T.

  5. #5
    Awatar Wicoor
    Dołączył
    Jan 2012
    Miasto
    Kraków
    Posty
    8