Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
Akustyk musiało Ci się Manfrotto jakoś naraziłć, że tak przesadnie ich dołujesz. Może cenowo.
no, mialem ich dwie glowice

potem poszedlem po rozum do glowy i kupilem cos normalnego. drozszego niz manfrotto, ale pod wzgledem zaawansowania technologicznego i materialow wykonania odleglego od lata swietlne od MF...

Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
Ale włoski genialny design przecież musi być droższy niż chińskie wynalazki.... Które są niewątpliwie bardziej ekonomiczne.
ja jednak wole sprzet projektowany, zeby dzialac, a nie ladnie wygladac. dlatego wloskiego dizajnu unikam jak ognia bo to juz w prospektach rdzewieje

Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
Nie widzę absolutnie nic nie tak ze złączkami Manfrotto,
plytki na srubke wytrzymuja tysiace zakladan i zdejmowan. PL-200 po pol roku uzytkowania jest tak wyzlobione, ze pojawiaja sie luzy. a wieszajac 3kg kosztujacych kilkanascie tysiecy zloty szpejow na statywie nie znam sie na zartach. to nie ma miec zadnych luzow w mocowaniu.

czemu producenci upieraja sie przy srubkach zamiast zawiasach to osobiscie tez nie rozumiem. jest to ciut bezpieczniejsze o tyle, ze o wajche mozna przypadkiem zahaczyc i w ten sposob odblokowac plytke. no to biorac pod uwage te kilka dobrych tysiecy papierkow do tej glowicy przymocowanych...


Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
to raczej płytki "na śrubkie" są niestety przestarzałe.
a wez taka plytke na srube (nawet w postaci L-bracketa) i porownaj kulture pracy tego czegos z ordynarnie kutym Manfrotto. to jest kolosalna roznica w plynnosci pracy.

tylko ze to trzeba jednego i drugiego sprobowac. bo jak sie tylko ma manfrotto i nie mialo w rekach sensownej glowicy arkowej... no to wszystko sie moze wydawac przestarzale...