Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 40

Wątek: Obiektywy serii "L" a korpusy z nie pełną klatką - EOS 50D, opinie o działaniu ?!

  1. #21

    Domyślnie

    mam w tym momencie body7D + 10-22, 70-300L i mozliwosc zamiany tego body i tych obiektywow na 5D+ 24-105 +speedlite 580EX MkII. czy to dobry DEAL ?? potrzebuje szkła w miare uniwersalnego i lampy. zostawic 7D i dokupic lapme i szkło czy zamiana? prosze o wyrozumiale opinie bo to troche wyrwane z kontekstu pytanie a historia dluga..

  2. #22
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1 631

    Domyślnie

    Canon EF 24-70 f/2.8 L USM, a alternatywa to Canon EF-S 17-55 f/2.8 IS USM. Czytałem różne opinie, że "L"
    Alternatywa jak podepniesz 24-70 pod FF, a 17-55 pod cropa. Bo tak to trochę inny zakres ogniskowych i ciężko to porównać. Zależy co potrzebujesz. 24 mm w cropie robi się wąskie.

  3. #23
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2006
    Posty
    772

    Domyślnie

    używałem 40d z 35L, 85L i 135L i wszystko dobrze współgrało. Teraz mając 5dII i 50d też dopinam często do tego drugiego L-ki i aż takiej przepaści nie widzę.

  4. #24
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Obiektywy klasy L to przede wszystkim solidność konstrukcji pod wzgledem użytych materiałów, pancernej obudowy i dobrej jakości wykonania. Jeśli tego wszystkiego potrzebujesz i stać Cie na to, to nieważne z jakim body mają pracować - będzie świetnie
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  5. #25
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nutkiki Zobacz posta
    mam w tym momencie body7D + 10-22, 70-300L i mozliwosc zamiany tego body i tych obiektywow na 5D+ 24-105 +speedlite 580EX MkII. czy to dobry DEAL ?? potrzebuje szkła w miare uniwersalnego i lampy. zostawic 7D i dokupic lapme i szkło czy zamiana? prosze o wyrozumiale opinie bo to troche wyrwane z kontekstu pytanie a historia dluga..
    W tym przypadku najlepiej odpowie Ci kalkulator - szacunkową wartość w/w mam nadzieję znasz?
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  6. #26

    Domyślnie

    racja kalkulator to moj NIE-przyjaciel od samego ranka

  7. #27
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Bydgoszcz.
    Posty
    3 468

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amroz Zobacz posta
    używałem 40d z 35L, 85L i 135L i wszystko dobrze współgrało. Teraz mając 5dII i 50d też dopinam często do tego drugiego L-ki i aż takiej przepaści nie widzę.
    Im dalej w las...
    Użyłeś często spotykanego twierdzenia i wartO IMHO parę zdań napisać. Temat szeroki.
    I w tym wątku go nie omówimy.Toteż poniższe ma charakter ogólny nie adresowany personalnie.
    Stwierdzenie "nie widzę" rodzi zbyt wiele pytań.
    Oczywistością jest że na podglądzie LCD czy we wizjerze tego nie widać.
    A więc? Co kto ogląda ,na czym, w jaki sposób ,w jakim oświetleniu,czy i jak obrobione,jaką ma wiedzę o jakości i sposobach jej uzyskania itd.itp
    Co z czym porównujemy.Jakie formaty,.Tematy : BW czy jesienne lasy?
    Wreszcie jakie ma oczy,i nie o biologię tylko chodzi..

    Przepaść w mojej ocenie jest wtedy gdy różnica niszczy sens użycia.I tu zgoda ,takiej różnicy nie ma.Istotna dla jakości różnica jest.
    Czy warto?
    Sprawa indywidualnych potrzeb i ocen.
    Ostatnio edytowane przez janmar ; 22-01-2012 o 11:46

  8. #28
    Początki nałogu Awatar WiatruMistrz
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Częstochowa
    Posty
    402

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nutkiki Zobacz posta
    racja kalkulator to moj NIE-przyjaciel od samego ranka
    Zajebiście stracisz na zakresie...a czy coś zyskasz? F/4 to nie głębia papierowa a 5D mk2 mimo wszystko jako aparat "do wszystkiego" jest kiepski jakość/cena...polecam zmianę tylko jeśli chcesz zarabiać kasę.
    Panasonic FZ1000 *** Canon G3X *** Canon 500D
    Było:C350D|C20D|C50D/C5D/CPro1/G1X m2
    http://rafalfoto.y0.pl

  9. #29

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jellyeater Zobacz posta
    Alternatywa jak podepniesz 24-70 pod FF, a 17-55 pod cropa. Bo tak to trochę inny zakres ogniskowych i ciężko to porównać. Zależy co potrzebujesz. 24 mm w cropie robi się wąskie.

    Canon EF 17-40mm f/4 L USM jest tez ciekawe - szkoda ,że takie światło .

  10. #30
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez janmar Zobacz posta
    ...Przepaść w mojej ocenie jest wtedy gdy różnica niszczy sens użycia.I tu zgoda ,takiej różnicy nie ma.Istotna dla jakości różnica jest.
    Czy warto?
    Sprawa indywidualnych potrzeb i ocen.
    Chociaż najczęściej różnica bywa niezauważalna, a co za tym idzie jej nie ma. Zasadność zakupu eLkowego obiektywu, oprócz rzecz jasna poprawy samopoczucia i odciążenia kieszeni, pojawia się tak na prawdę gdy temat którym chcemy się zająć przekracza możliwości innego obiektywu (nie eLkowego) :-) Czy warto wtedy wywalić 5-6 tys. dla 10-20 fotografii? Wtedy wg. mnie to już nie ma innej możliwości, aczkolwiek żywię nadzieję iż doczekam czasów kiedy zwykły pstrykacz będzie mógł udać się do punktu i sobie wymagane szkiełko wypożyczyć.
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •