Ciężko mi uwierzyć w te cuda cenowe i z pewnością nie skorzystam.
Z ciekawości- przy reklamacji trzeba wysyłać sprzęt do HK?
Ciężko mi uwierzyć w te cuda cenowe i z pewnością nie skorzystam.
Z ciekawości- przy reklamacji trzeba wysyłać sprzęt do HK?
| D7100 | 12-24/4 | 70-200/2.8 | 150-600/5-6.3 |
Korzystać nie musisza stracić kupę kasy możesz kupując drożej. Miałem obawy kupując sprzęt bezpośrednio na stronie internetowej VB, ale rozwiały się, gdy sprzęt dotarł, a było tego 3 zakupy. Natomiast 6D kupiłem przez Allegro, a tu jest przynajmniej gwarancja serwisu aukcyjnego. Nie wydaje mi się także, aby jakiś sprzęt oferowany przez VB był z dystrybucji azjatyckiej, chociaż z opisów czasem trudno nie odnieść takiego wrażenia, że sami nie wiedzą, co oferują. Nawet się zdziwiłem, że Canon EOS M2, który był kierowany wybitnie na rynek azjatycki- ma polskie menu. Nie mam także żadnych uwag co do "nowości" i autentyczności towaru- są to funkiel nówki nieśmigane, oryginalne jak najbardziej. Każdy towar wysyłają kurierem i ma się tracking przesyłki, a to już studzi obawy, bo wiadomo, że przynajmniej jakaś cegła dojedzie. Tracking działa dopiero od momentu, jak towar dociera do Europy, a to może potrwać kilka dni, ale potem już spoko. Nie wiem, jak oni postępują z reklamowanym sprzętem, ale czy to ważne? Odbierają z domu, dostarczają do domu.
EOS 550D, 6D, M2, M5, 80D, 7D II, kit 18-55 IS, EF-S 55-250 IS STM, EF-M 4-5,6/11-22 STM, EF-M 3,5-5,6/18-55 STM, EF-M 2/22 STM, EF 3,5-4,5/28-70, EF 1,8/50 Mk 1 i STM, EF 100-400L II, Tamron 100-400, Olympusy OM-1, OM-2N, OM-4, OM-10, stałki i zoomy Zuiko od 24 do 200 mm.
Towar musi pochodzić z dystrybucji azjatyckiej (a przynajmniej pozaunijnej), bo nie ma cudów - różnica cenowa musi wynikać z omijania VAT-u i cła.
Albo jest to szary import, albo system jest dziurawy i pozwala legalnie wprowadzić sprzęt na teren UE (HKUK
inne kraje członkowskie) bez odprowadzania należnych podatków.
Dostałeś kartę gwarancyjną EWS czy International?
I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it
Nie wiem, jak oni postępują z VAT-em, bo dokument, który wystawiają, nie nosi nazwy ani "faktura", ani "rachunek", i VAT nie jest na nim wyszczególniony. Natomiast aby móc rozprowadzać towar po UE to muszą zabulić cło i VAT, przynajmniej w Luxemburgu, gdzie stawka VAT jest najniższa i wynosi 15%, a to jest o 8% mniej, niż VAT w Polsce. Jeśli jeszcze zejdą z marżą niżej, niż nasze bandyckie sklepy, to ceny stają się realne. Nie dostałem żadnych kwitów gwarancyjnych na papierze poza obietnicą sklepu, że będą świadczyć usługę gwarancyjną przez 3 lata w systemie door-to-door, a lada moment upłynie rok, odkąd robiłem grubsze zakupy, czyli krajowa gwarancja by się już kończyła.
EOS 550D, 6D, M2, M5, 80D, 7D II, kit 18-55 IS, EF-S 55-250 IS STM, EF-M 4-5,6/11-22 STM, EF-M 3,5-5,6/18-55 STM, EF-M 2/22 STM, EF 3,5-4,5/28-70, EF 1,8/50 Mk 1 i STM, EF 100-400L II, Tamron 100-400, Olympusy OM-1, OM-2N, OM-4, OM-10, stałki i zoomy Zuiko od 24 do 200 mm.
Pierwsza część zdania zaprzecza drugiej - nie widzisz tego czy po prostu nie chcesz widzieć? :-)
Otwórz taki bandycki sklep, skoro takie kokosy na tym są :-)Jeśli jeszcze zejdą z marżą niżej, niż nasze bandyckie sklepy, to ceny stają się realne.
I dalej ci się nie wydaje skąd pochodzi sprzęt?Nie dostałem żadnych kwitów gwarancyjnych na papierze poza obietnicą sklepu, że będą świadczyć usługę gwarancyjną przez 3 lata w systemie door-to-door, a lada moment upłynie rok, odkąd robiłem grubsze zakupy, czyli krajowa gwarancja by się już kończyła.
Bez urazy, ale zadziałał u ciebie dokładnie ten sam mechanizm, który wykorzystują zwykli oszuści i naciągacze.
Niska cena wyłącza myślenie, próbujesz racjonalizować wbrew logice (cena niższa o >20% od rynkowej) i faktom (brak porządnej faktury i karty gwarancyjnej).
Nie mówię, że sklep działa z zamiarem oszukania klientów (choć Amber Gold też na początku odsetki płacił), ale na pewno oszukuje system.
Nie jest mi żal że omija prawo (obecny system podatkowy uważam za złodziejski), trochę tylko przeszkadza mi to, że stanowi nieuczciwą konkurencję dla innych.
A co do gwarancji... o jej wartości można się przekonać dopiero wtedy, kiedy będzie potrzeba skorzystania.
I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it