Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Wątek: Walka o prawa autorskie

Domyślnie Walka o prawa autorskie

Witam Wchodzę dziś na stronę złodziejhttp://www.olimpiafitness.eu/ i widzę to co Wy logo iStock photo, zjeżdżam na dół jest autor strony , wchodzę i dzwonię do kolesia mówiąc mu że jestem fotografem a on używa w projektach kradzionych zdjęć ,pyta mnie czy to moje fotki ,mówię że nie ,Pyta mnie więc co mnie to obchodzi.To mu mówię że też sprzedaję zdjęcia i muszę poświęcić czas i pieniądze,więc skoro widzę że ktoś kradnie fotki to szlag mnie trafia...
    Myślę, że prawo powinno traktować to jak przestępstwo kryminalne a karą powinno być : Zakaz wykonywania zawodu przez 2 latka plus wykup licencji RM w maksymalnej rozdzielczości. Moze są tu jacyś chętni na taką manifestację? Tmczasem walka polega na http://www.facebook.com/anuszkiewicz.info najlepiej zamieszczać odpowiedzi w postach ,będzie je trudniej usunąć
    Ostatnio edytowane przez photomim ; 13-01-2012 o 22:59

Domyślnie

Gość faktycznie zareagował jakby miał w pompie czyjąś pracę a on też tworzy i powinien to rozumieć. Jedynym usprawiedliwieniem było by gdyby to była testowa stronka gdzie gość pokazuje klientowi jak to będzie wyglądać ale jak tylko klient to zaakceptuje powinien podmienić obrazki. W zasadzie to kompromitujące też dla właściciela strony bo zapłacił za stronę a nie chce mu się kilku dyszek dołożyć na zdjęcia bo w tej rozdziałce zapłacił by pewnie niecałą stówkę.

Domyślnie

Zdjęcie na stronę z istocka kosztuje od ok. 1$, z wykorzystaniem komercyjnym (w tym przypadku mam wątpliwości), nieco więcej, ale wciąż nie 100$, ani nawet zł.

Kwota do przeżycia, kwestia raczej innej sprawy niż kasa... Ale co tu się dziwić, jak prawo jest takie, a nie inne...
    Ostatnio edytowane przez Ariene ; 14-01-2012 o 12:38

Domyślnie